איך יודעים מאיזה שלוחה הופעל הצינתוק
-
חברים יש לי בקו שלי שלוחה למאזנים מסיומים נגיד שלוחה 6 עם אפשריות לצינתוקים חנימים ושלוחה כללי (1) גם אם צינתוקים חנימים איך אני עושה שכשהם מקבלים צינתוק שהם ידעו האם הצינתוק הופעל מהשלוחה המסיומת 6 או מהשלוחה הכללית 1
-
@המנייעס כתב באיך יודעים מאיזה שלוחה הופעל הצינתוק:
חברים יש לי בקו שלי שלוחה למאזנים מסיומים נגיד שלוחה 6 עם אפשריות לצינתוקים חנימים ושלוחה כללי (1) גם אם צינתוקים חנימים איך אני עושה שכשהם מקבלים צינתוק שהם ידעו האם הצינתוק הופעל מהשלוחה המסיומת 6 או מהשלוחה הכללית 1
תשלח מזיהוי יוצא אחר
-
@Liy איך עושים את זה והאם זה עולה כסף
-
@המנייעס כתב באיך יודעים מאיזה שלוחה הופעל הצינתוק:
@Liy איך עושים את זה והאם זה עולה כסף
א. אתה יכול לקנות זיהוי נוסף למערכת.
ב. אם יש לך מספר, אתה יכול להוסיף אותו כזיהוי מאושר, חפש בפורום. -
@Liy זה האפשריות היחדה לשלוח מזיהוי אחר
-
-
במערכת שלי היה כמה שלוחות והתלמידים לא ידעו איפה יש להם הודעה כשיש צינתוק
קניתי מספר נוסף למערכת וזה פתר את הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות