לא בכל חברות של הטלפונים עובד המערכת האם יש מה לעשות בשביל זה ?
-
@תפארת-יעקבב אומר שחלק אנשים שמתקשרים למערכת זה עונה להם, ועובד להם, וחלק לא.
-
@דוב-בער
לא התכוונתי מה הוא אומר למספרים שלא מצליחים לחייג (המספר חסום לא זמין לא קיים לא משמיע כלום וכו) -
@תפארת-יעקבב המספר עליו חייגתם אינו מאושה
-
@דוב-בער
אם אני לא טועה כבר דיברו ע"ז כבר פעם בפורום ע"כ שיש קווים בפרטנר שהם חוסמים למרות שבהרבה חברות אחרות זה פתוח אני ינסה לחפש את זה פה
אבל זה לא קשור לשום הגדרה במערכת -
@תפארת-יעקבב למעשה יש מה לעשות בשביל זה
-
@דוב-בער
אם אני לא טועה אז אמרו שצריך להתקשר אליהם כל מנוי ולבקש לפתוח א"ז (במידה וזה מערכת שפתוחה ומאושרת ע"י ועדת הרבנים) -
@תפארת-יעקבב תודה תודה
{אולי יש לך את המספר לאן להתקשר}
תודה על הרצון שהיה לך לעזור לי -
@דוב-בער
באתר שלהם ביצירת קשר או בטלפון 1800054054 -
-
@דוב-בער אפשר לפתוח קו חדש ולנתב בתפריט הראשי לקו החסום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות