לא נפתר קמפיין - חסם את כל השיחות
-
הגדרנו במערכת קמפיין "רשימה לבנה", ואז רק מי שהיה רשום ברשימת תפוצה יכל לגשת למערכת.
כעת החזרנו את ההגדרה למצב "כל אחד יכול להאזין" - ועדיין כל מתקשר שלא רשום ברשימת תפוצה עדיין לא יכול לגשת למערכת.
מה עושים ???
אולי זה תקלה ? -
@TalmudToraKM מה ההגדרות שמופיעות בהגדרות המתקדמות בשלוחה?
-
@TalmudToraKM בחיוג למערכת הוא דורש סיסמא תבדקו בהגדרות האם יש סיסמא בשביל גישה למערכת וא"כ תבטל אותה.
-
@613-0 מצלם לך תמונה
-
@TalmudToraKM תשלח צילומסך מלשונית הגדרות משתמש
-
פוסט זה נמחק!