מחפש בנרות אפליקציה לאנדרואיד של ימות....
-
@613-0 להוריד לפלאפון?
אפשר קובץ אי פי קי? -
-
@613-0 מעריך את הרצון לעזור אך לא כ"כ הבנתי מה צריך לעשות....
אשמח אם תפרט קצת יותר תודה רבה -
@אברהם-אבנר יש לך דפדפן בשיאומי (הוא מראה בכרום אבל יש את זה בעוד דפדפנים)?
אם לא אז זה לא רלוונטי -
@צדיק-תמים לא אין לי דפדפן...
אחרת הייתי נכנס דרך הדפדפן ישר לניהול ולא הופך את העולם להשיג אפליקציה -
@אברהם-אבנר היה איזו אפליקציה שמשתמש בנה אבל ככל הידוע לי זה כבר לא פועל.
עריכה: מצאתי - אולי זה כן עובד... -
@אברהם-אבנר בדקתי, מה שהבאתי לא עובד.
יש את מה ש @נחמן148148 הביא כאן -
אני לא יודע איך להעלות לפה קבצים חוץ מתמונות או שתגיד לי איך מעלים קבצים או שתתן לי מייל ואני ישלח לך בפרטי אפשר גם ווטסאפ
-
@נחמן148148 הכפתור האחרון בכלים.
-
@613-0 הנה האפליקציה של ימות המשיח
ימות המשיח.apk
והנה של אי וי אר טופ
אי וי אר טופ.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות