התקשרות מוירטואל פלוס לקו אחר בימות המשיח עולה יחידות!
-
עשיתי שלוחת וירטואל פלוס במערכת תכנים שלי ואני מחייג משם לקווים שונים ללא חיוב יחידות, אבל יש לי קו אחד שהחיוג אליו עולה לי יחידות!
מה זה יכול להיות? למה הוא גובה יחידות על מערכת תכנים שהיא גם בימות? -
@שמואל-ש הקו שאתה מנסה לפנות אליו הוא באותו שרת של הקו שלך?
-
@דוד_מלך_ישראל כתב בהתקשרות מוירטואל פלוס לקו אחר בימות המשיח עולה יחידות!:
@שמואל-ש הקו שאתה מנסה לפנות אליו הוא באותו שרת של הקו שלך?
זה צריך להיות באותו שרת?
-
@שמואל-ש לא בדקתי בוירטואל פלוס, אבל בהעברה רגילה בין קווים, עד לא מזמן היה אפשר להעביר רק לקווים שבאותו שרת, לאחרונה זה סודר ואפשר להפנות גם לשרת אחר, אולי בוירטואל פלוס או לשרת ספציפי זה נשאר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות