הקראת תווים בעברית לאחר stt בקבלת הקלטות ונתונים
-
הקלטות - ערך רביעי
ברירת מחדל המערכת ממירה את הדיבור והתוצאה נרשמת בקבצי הדוחות והListAllInformation אבל לא משמיע ללקוח את התוצאה של ההמרה ניתן להגדיר שישמיע בערך הרביעי (יש לבחור מהאפשרויות)
TTS ישמיע ללקוח את ההמרה של כל הדיבור (TTS ראשי תיבות של text to Speech כלומר טקסט לדיבור)
במקרה שבו הטקסט שיתקבל חזרה אמור להיות מספרים או אותיות באנגלית ניתן להגדיר גם את האפשרויות הבאות:
Number להשמעה בצורת מספר
Digits להשמעה בצורת ספרות
Alpha להשמעת האותיות באנגלית
אני צריך להקריא את האותיות בעברית כדי לוודא התאמה,
Alpha - לא עובד בעברית.יש למישהו רעיון לאפשרות לעשות את זה
(אני מחפש משהו בלי API אין לי סבלנות לזה, וגם אין לי עניין בלנהל את זה בשרת, אם לא תהיה ברירה זה מה שאני יעשה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות