בעיה בכניסה לניהול המערכת דרך הטלפון בשלוחה 0 כבר תקופה ארוכה ללא פתרון
-
כבר יותר משנה שהסתבך בקו המשפחתי שלנו הכניסה לניהול בשלוחה 0
כשאני לוחץ 0 הוא אומר כמו תמיד אנא הקישו את סיסמת הניהול ובסיום סולמית ואם אני מנסה להקיש את הסיסמא זה לא נותן לי רק אומר מיד בהקשת מספר ראשון אחד או יותר מהנתונים שהקשתם שגויים
ניסיתי לאפס את הסיסמא כמה וכמה פעמים
איפוס דרך הטלפון בהקשה על # עוזר לי רק לחד פעמי עד שניתקתי את הקו, ו בפעם השני זה לא נתן לי כבר וכ"ז מהפלאפון שפתח את המערכת אבל מפלאפון אחר גם זה לא הולך
עכשיו שיניתי את הסיסמא דרך האתר אבל גם לא נותן לי להיכנס דרך הטלפון וזה אומר מיד בהקשה ראשונה אחד או יותר מנתונים שהקשתם שגויים
שלחתי מיילים לפני כשנה ועוד כמה פעמים וגם לפני כחודש אין מענה
מי יכול לבוא לקראתי ולתת לי עצה איך לפתור את הבעיה או שייתן לי מייל יותר טוב ששם הם כן נותנים מענה
אני שלחתי למייל cs@yemot.co.ilמי שיכול לעזור לי זה דחוף מאוד
תודה רבה -
@יענקלה-פאדראדצ-יק
ניסית לדבר עם השירות לקוחות בטלפון?
אם אתה יכול להתחבר לאתר הניהול, תעלה לכאן את ההגדרות שמוגדרות בשלוחה 0 -
@יענקלה-פאדראדצ-יק תנסה למחוק את השלוחה דרך האתר ותגדיר שוב