• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפנייה לשלוחה ע"י נציג

    שאלות ועזרה הדדית
    3
    12
    195
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שואף_גבוה נערך לאחרונה על ידי שואף_גבוה

      יש לי שלוחה עם תור לפעמים יש מישהו שאני רוצה להפנות אותו לשלוחה מסוימת למשל לסליקת אשראי האם יש דרך שאני הנציג יוכל תוך כדי השיחה להפנות אותו לשלוחה מסוימת
      תודה

      ה מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ה
        הרב מומחה @שואף_גבוה נערך לאחרונה על ידי

        @שואף_גבוה פעם פניתי על זה לימות המשיח והם אמרו לי שזה דורש פיתוח בתשלום
        אם אתה רוצה אני מוכן להשתתף איתך

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מנסה מומחה @שואף_גבוה נערך לאחרונה על ידי

          @שואף_גבוה
          אפשרי

          פיתוח פרטי בAPI של הפנית שיחות
          אם תפתח נכון הנציג יוכל בלחיצת כפתור להעביר את השיחה

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שואף_גבוה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

            @מנסה האם תוכל לפרט יותר מה מעורב בפיתוח של דבר כזה
            (אני יחסית חדש באסטריסק אז קבל את התנצלותי מראש אם אני מבלבל ת'שכל)
            לפי הבנתי צריך ליצור שלוחה בcontext של הsip שתעבור ל context של השלוחה הראשית הבעיה שאני לא יודע איך ניתן להכניס הגדרות בשלוחות שבcontext של השלוחות sip
            שני נקודות לציון
            א)מעבר בין שלוחות בתוך הsip כן עובד
            ב)נקודה נוספת לציון כאשר אני מנסה להפנות לשלוחה נוצרים שני קבצים חדשים בתוך שלוחת התור
            1.sip_speed_dial.ini
            2.sip_out_configuring.ini
            נראה שהבסיס כבר קיים השאלה איך מגדירים את הקבצים

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מנסה מומחה @שואף_גבוה נערך לאחרונה על ידי

              @שואף_גבוה
              עי'
              כאן וכאן

              אחד משניהם יוכל לעזור לך לכתוב לקבצים

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ה
                הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה אבל איך בדיוק נציג יוכל לעשות את זה תוך כדי שיחה?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מנסה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי מנסה

                  @הרב

                  הוא פשוט ינתק...
                  ובמערכת יוגדר לאן להעביר את המשוחח

                  [וביתר ביאור אני חשבתי להעביר תמיד לשלוחה מסויימת שבה יכתבו את ההפניה הלאה לפי ID

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ה
                    הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי הרב

                    @מנסה זה הבנתי
                    אבל תוך כדי שיחה הוא לא יכול להגדיר לאיפה יעבור הלקוח הספציפי הזה
                    אא"כ הוא יחייג מטלפון אחר וישנה את השלוחה שאליה עוברים בסיום שיחה שתפנה לשלוחה הרצוייה
                    אבל לדעתי זה לא פרקטי ובמיוחד בעסקים גדולים עם הרבה שיחות
                    כי לפי הראיון שלך הנציג אמור לחייג לשלוחה לשינוי ID להקיש את מספר המחייג ולהקיש את השלוחה הרצוייה
                    ואת כל זה הוא אמור להספיק תוך כדי שיחה לפני שהלקוח ינתק

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                      @הרב

                      או שהמערכת לבד תזהה את הנציג ואת השיחה של מי שמדבר איתו, ותכניס בלחיצת כפתור אחת את המיקום להעברה [מתוך כמה אופציות]
                      וזהו

                      אני לא צריך ללמד אותך איך שולפים את השיחה של הנציג ואת הזיהוי של שני המשוחחים

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ה
                        הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה אתה צודק שאת התהליך של ההקשה באמת אפשר לפתור
                        אבל הבעיה היא שתמיד צריך שהנציג יחייג ויקיש משהוא
                        תכלס לכן לא נראה לי שזה ראלי בשבילי אבל אני מודה לך מאוד על הרעיון
                        לא חשבתי על הכיוון הזה לפני זה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מנסה מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                          @הרב

                          אפשר כמובן גם דרך אתר מסונכרן תוך כדי השיחה [סוג של CRN] אם אופציות הקשה על המסך

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ה
                            הרב מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                            @מנסה זה גם נכון אבל במקרה שלי זה לא אקטואלי
                            תודה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון