בעיה בקוד של הוספת ניקוד ב api לצורך מסוים
-
משהו ביקש בבקשות לפיתוח שהתלמידים יקבלו גם חצאי נקודות אז פתחתי לו חינם מודול שמוסיף כפול נקודות ומשמיע לתלמיד רק חצי מהכמות הנה
<?php $ApiDID = $_GET['ApiDID']; $password = $_GET['password']; $k = $_GET['k']; $ApiEnterID = $_GET['ApiEnterID']; if (empty($ApiDID)) { print "id_list_message=g-hangup"; exit(); } elseif (empty($password)) { print "read=m-1800=password,yes,,,,No,"; exit(); } $did = urlencode($ApiDID); $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token={$ApiDID}:{$password}&what=Points.ini/points_total.ini&contents=digits-{$ApiEnterID}-points_total={$k}&digits-{$ApiEnterID}-Folder/{$Api}={$k}&digits-{$ApiEnterID}-Log1={$k}"; $response = file_get_contents($url); if ($response !== false) { $k2 = $k / 2; $k2 = str_replace(".", ".t-נקודה.d-", $k2); print "id_list_message=כמות הנקודות שקיבלתם היא {$k2}."; } else { print "id_list_message=m-1080 &go_to_folder=hangup"; } exit(); ?>
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות