איך אפשר להגדיר אופציית מהירות והאטת קובץ שמע?
-
ברצוני לדעת איך ניתן להגדיר בשלוחת השמעת קבצים, מהירות או האטת השמעה של קובץ?
-
@קו-המכלול כתב באיך אפשר להגדיר אופציית מהירות והאטת קובץ שמע?:
ברצוני לדעת איך ניתן להגדיר בשלוחת השמעת קבצים, מהירות או האטת השמעה של קובץ?
???? מה זאת אומרת הרי ברירת המחדל בהשמעת קבצים זה שמקש 9 זה מהירות גבוהה ומקש 7 מהירות נמוכה
-
להשמעה במהירות גבוהה יותר control_play×=change_playback_speed_plus להשמעה במהירות נמוכה יותר control_play×=change_playback_speed_minusבמקום ה× שים את הספרה שאתה רוצה שתעשה את הפעולה המבוקשת.
אם אתה רוצה לשנות את זה לכלל המערכת, שים בהגדרות ivr
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות