באג בראוטינג - הקלטת השיחה מתחילה לפני מענה
-
הגדרתי כך:
type=routing routing_to_phone=xxxxxx title=שיחה עם נציג routing_email_address=xxxx@gmail.com routing_email_name=לא רשומים music_on_hold=ztomao+patiach routing_answer_tfr=yes routing_answer_tfr_hangup_goto=../99 routing_end_goto=../99
ואני מקבל את ההקלטה שמתחילה לפני שאני עונה [אני שומע את המוזיקת המתנה], מה שמוזר זה שבמקרה ולא עניתי אני לא מקבל מייל, למרות שאם הוא מתחיל להקליט לפני מענה הוא אמור לשלוח, לא?!
חשבתי שהוספת ההגדרה הזו אולי תעזור:call_no_answer=yes
אבל גם זה לא עוזר
-
@האדם-החושב זה לא באג זה בכוונה וכך זה גם במודל תור
ממה שהבנתי זה נועד כדי שההקלטה תישמע יותר מקורית (למקרים של הוכחות וכד')
מה שלא חשבו שמי שמשתמש בהקלטות לצורך בקרה זה מאוד לא נוח
הם פעם הציעו לי פיתוח בתשלום כדי להוסיף הגדרה שתגדיר את ההקלטה מרגע המענה