איך עושים חלוקה של קובץ TTS ל2?
-
שלום רב,
מאחר שמנוע הקראת טקסט מוגבל לכמות מילים מסוימת
רציתי לברר מה ההגדרה שעושה שכל קבצי הTTS שנכנסים לשלוחה
שגדולים מדאי יתחלקו ל2? -
@אלף-שין-0 מנין לך שיש כזו הגדרה?
-
@משתמש-מתחיל
מכאן למשל
[זה עובד לי]. -
@אלף-שין-0 זה לא הגדרה בצד של ימות, זה בקוד שלו, אם ההודעה יותר ארוכה מ2000 הוא מעלה 2 קבצים למערכת
מצורף הקטע הרלוונטי מהסקריפט שלוif (str.length <= 2000) { var send = sendToYemot(id_message, `תוכן ההודעה: ${str} ${sof}`); } else { var numMessages = Math.ceil(str.length / 2000); // Reduce size for additional text var startIndex = str.length; var endIndex = str.length; for (var i = numMessages - 1; i >= 0; i--) { startIndex = Math.max(0, endIndex - 2000); if (i == numMessages - 1) { sendToYemot(id_message, `המשך ההודעה הקודמת: ${str.substring(startIndex, endIndex)} ${sof}`); } else if (i == 0) { var send = sendToYemot(id_message, `תוכן ההודעה: ${str.substring(startIndex, endIndex)} לשמיעת ההמשך עבור להודעה הבאה.`); } else { sendToYemot(id_message, `המשך ההודעה הקודמת: ${str.substring(startIndex, endIndex)} לשמיעת ההמשך עבור להודעה הבאה..`); } endIndex = startIndex; } }
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות