הורדה או העברה של ההגדרות ממערכת אחת לשניה (שכפול תבנית)
-
הרבה פעמים אני בונה קו, ורוצה לשכפל אותו למערכת אחרת, במקום להגדיר את כל הקו מחדש, איך אפשר להוריד ולהדביק בקו אחר, או לכל הפחות להעתיק שלוחה אחת משניה (בלי להוריד את הקבצי ini, אלא יותר העתק הדבק)
יחסוך לי המון זמן.
תודה רבה -
@Ykingsmart יש לי תוכנית מזה זמן, שכבר נמצאת בפיתוח התחלתי, לעשות סקריפט שמעתיק את קבצי הini ומבנה השלוחות ממערכת אחת למערכת אחרת, אם יהיה מי שיהיה מוכן להשקיע בשביל הפיתוח לתועלת כולם אוכל לסיים את זה בעז"ה אחרי פורים.
-
@אביי-ורבא קודם כל אני נדהם לשמוע ממך שאין דבר כזה כבר, היה לי די ברור שיש, רק שאינני יודע איך
אם תעשה כזה דבר זה יביא תועלת לאנושות, אין לי ידע בכתיבת סקריפטים, כך שלצערי אני לא רואה דרך לעזור לך בזה, אבל אם מישהו ירים את הכפפה נודה לו מאוד.
תודה רבה וישר כח עצום!
-
@Ykingsmart אני מאמין שקיים בתשלום דברים בסגנון הזה,
כוונתי היתה שאם יהיה מישהו שיהיה מוכן לשלם כמה שקלים על הפיתוח, אני אפתח את זה ואפרסם את זה לכולם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות