להורדה תא קולי למייל + השמעות בימות המשיח ועוד - אלפא
-
ניתן לשמור עותק כאן
מגדירים הפנייה במקרה ואין מענה וכן אם אין קליטה לקו, מה שהסקריפט עושה זה שהוא מגדיר את המערכת בימות המשיח [חוץ מההודעה "אנא הקליטו את הודעתכם" שמשום מה אי אפשר להחליף שם את ההודעת מערכת על ידי קובץ tts, כך שצריך להחליף את ההודעת מערכת ידנית ל"השיחה מועברת לתא הקולי" וכו'], שולח צינתוק כל זמן מוגדר עד שההודעה מושמעת [שימושי למקרה ולא היתה קליטה, כך שלא רואים את הצינתוק הראשון] ושולח מיילים על שיחות שלא נענו והודעות חדשות.
מדובר בגיר' ממש ראשונית, כך שאני לא רואה לע"ע צורך לכתוב הדרכה מסודרת, הסיבה שאני מעלה את זה זה בעיקר כדי לשמוע פידבק מהמבינים בjs ובמערכות של ימות המשיח.נא לא לצחוק עלי מדי חזק, לפני שבוע התחלתי ללמוד js...לגבי הפתיח ניסיתי להוסיף אופציה להעלאת קובץ שמע מהדרייב כך:
function UploadFile_to_yemot(){ let file_link = SpreadsheetApp.getActiveSheet().getRange('VoiceMail!B6').getValue(); let fileid = file_link.split(/\/file\/d\/([^\/]+)/)[1]; console.log (fileid) let file = DriveApp.getFileById(fileid); let blob = file.getBlob(); let headers = {'Content-type': 'multipart/form-data'}; let data_3 = { 'token': token, 'path': "ivr2:/0/M1012.wav", 'convertAudio': 1, autoNumbering: false, tts:0,'upload': blob }; let options_3 = { 'method': 'post', 'payload': data_3 ,'headers': headers}; let request_2 = JSON.parse(UrlFetchApp.fetch(`${url_yemot_api}UploadFile`, options_3)) console.log(request_2) }
אך משום מה התגובה של השרת של ימות היא כזו:
{ yemotAPIVersion: 6,
responseStatus: 'EXCEPTION',
message: 'IllegalStateException(session token is required)' }
בעיקרון הייתי רוצה להוסיף גם שההודעה תישלח כקובץ מצורף למייל וכן שהוא ישאב את אנשי הקשר מאנשי קשר גוגל באופן אוטומטי, אשמח לכל עזרה בעניין.
בתודה מראש. -
-
@האדם-החושב
@אביי-ורבא התעסק עם קבלת מיילים למערכת