הרצת קמפיין צינתוק
-
שלום לכולם!
הצלחתי לשלוח צינתוק בעלות 0.1 עם הפקודה RunTzintuk
אך אני מנסה ליצור קמפיין צינתוק ולא מצליח,
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=${token}&templateId=${templeteId}&campaign_run_tzintuk=yes&campaign_run_tzintuk_timeout=5 -
@Ppgishonim
מה הגדרת בtempleteId?
שבת שלום!! -
@פיסטוק-פרווה
את ה מספר תבנית כמובן -
@Ppgishonim
באיזה צורה? ואיזה מספר 1,2 או את הID? -
-
@Ppgishonim
ככה?https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=0771230770:123456&templateId=122507&campaign_run_tzintuk=yes&campaign_run_tzintuk_timeout=5 -
@Ppgishonim
אתה צריך לכתוב ככה:https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0771230770:123456&phones=tpl:122507 -
@פיסטוק-פרווה
זה עובד, אבל אני רוצה קמפיין צינתוק ולא שליחת צנתוק למספר ספציפי כמו שנתת לי. -
@פיסטוק-פרווה
כן ככה -
@Ppgishonim
ברגע שאתה כותב
phones=tpl:122507 זה שולח לקמפיין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות