בעיה בהקלטת הודעה
-
יש לי בעיה שאחרי 10 דקות שאני מקליט הקו נכבה וכל ההודעה הולכת אם אני נרוצה להעלות הודעת שארוכות מ10 דקות אני צריך להקליט את עצמי בפלאפון ואז להעלות דרך המחשב אם למישהו יש פתרון לזה
-
@נחמיה-הרעב הקלטה מנייח או נייד?
-
@דוד_מלך_ישראל מנייד בעבר הצלחתי להקליט ולאחרונה זה התחיל לעשו’ לי את זה
-
@נחמיה-הרעב 10 דקות מדויק או בערך?
-
@השפן-הקטן 10 דקות בדיוק
-
@נחמיה-הרעב נסה להקליט מנייד של חברת תקשורת אחרת, היתה בעיה כזו בעבר שהקו מתנתק כיון שהוא קולט שיש שקט מהצד השני של הקו.
-
@דוד_מלך_ישראל זה מוזר כי אני מקליט בפאלפון הזה כל הזמן משכן עשיתי ועידה בחינה של ראיון אבל גם אני דיברתי מדי פעם ככה שנראה לי שזה בגלל בעיה של אי אפשר להקליט יותר מ10 דוקות בעבר זה יה לי ופתאם זה הפסיק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות