• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת שיחה לשלוחה אחרת לאחר מענה של נציג על ידי הקשת ספרות

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    16
    246
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      achiaya נערך לאחרונה על ידי

      היי לכולם
      לא הצלחתי למצוא תשובה בפורום
      האם מישהו יכול לעזור לי איך לעשות שנציג שענה לשיחה יעביר את השיחה לשלוחה אחרת על ידי לחיצה על מקש מסוים
      תודה מראש

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יוסף ח מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

        @achiaya
        המודול ראוטניג זה לא קיים.
        (אלא אם כן אתה מעביר אותו דרך האתר החדש, אבל לא בדקתי האם זה עובד...)

        במודול תור בשרשור לא מצאתי אבל תבדוק באתר ל"ניהול מודול תור"!

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A
          achiaya @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

          @יוסף-ח לא ראיתי שיש באתר החדש אפשרות שאין בישן
          אוליי בגלל שאני לא כל כך מבין בזה
          תודה בכל אופן

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יוסף ח מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

            @achiaya כתב בהעברת שיחה לשלוחה אחרת לאחר מענה של נציג על ידי הקשת ספרות:

            י שיש באתר החדש

            יש באתר החדש בלשונית "שיחות נכנסות" אופציה לנתק את השיחה או להעביר את המאזין לשלוחה אחרת, ויש שם גם כפתור לענות לשיחה אבל כרגע זה לא עובד...

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A
              achiaya @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

              @יוסף-ח אהה אבל אני מתכוון שהנציג יעשה את זה דרך הטלפון כמו שאני יכול להגדיר שאם הוא מנתק השיחה עוברת לשלוחה אחרת

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יוסף ח מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                @achiaya כתב בהעברת שיחה לשלוחה אחרת לאחר מענה של נציג על ידי הקשת ספרות:

                דרך הטלפון

                דרך הטלפון בנתיים לא נראה לי שקיימת אופציה כזאת!

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A
                  achiaya @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסף-ח תודה בכל אופן

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יוסף ח מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                    @achiaya
                    בכיף

                    A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A
                      achiaya @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                      @יוסף-ח אני כותב את זה רק בשביל שאם מישהו יחפש אוליי יהנה מזה
                      אפשר להגדיר שבניתוק יעבור לשלוחה שאותה מגדירים כתפריט ואז אם לוחץ על 1 עובר לשלוחת ראוטינג שיעביר לנציג או 2 לניתוק
                      אני לא רוצה להשתמש בכזה דבר אלא שהנציג יעשה את זה
                      אבל למי שזה טוב שיהיה לו בהצלחה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • A
                        achiaya @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסף-ח לא רוצה לשגע אותך
                        תכלס רק רצית לעזור אבל שתדע מצאתי שבמודול ראוטינג כן אפשר לעשות
                        מצרף קישור
                        https://f2.freeivr.co.il/topic/218/ניתובי-שיחה-למענה-אנושי-כל-הסוגים/2?_=1714428911126

                        A פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A
                          achiaya @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                          @achiaya אני לא יודע איך לשלוח למקום מסוים בעמוד
                          אבל שם רשום שאפשר להגדיר שמקבל השיחה ילחץ עך כוכבית וינתק או להגדיר פעולה אחרת

                          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פ
                            פיסטוק פרווה מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                            @achiaya
                            אתה אמור ללחוץ קליק ימני על התאריך והעתק קישור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פ
                              פיסטוק פרווה מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                              @achiaya
                              מה שהבאת זה הגדרות איך לעשות שבסיום השיחה המחייג יעבור לשלוחה אחרת
                              אפשרי גם להגדיר שבהקשת הנציג על כוכבית זה יעביר אבל זה גם וגם, אין אפשרות שרק אם לוחצים על כוכבית זה יעביר
                              בנוסף לא הבנתי איך זה יעזור לך בדיוק, אתה רוצה שבסיום השיחה יהיה לו אופצייה לחייג שוב?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • A
                                achiaya @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                @פיסטוק-פרווה כן זה מה שרציתי ועשיתי את האופציה שבניתוק יעבור לשלוחה אחרת
                                בכל אופן בסוף דיברתי עם התמיכה ואמרו שתהיה אפשרות כזו בעזרת השם בקרוב

                                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פ
                                  פיסטוק פרווה מומחה @achiaya נערך לאחרונה על ידי

                                  @achiaya איך עשית שבניתוק יעבור לשלוחה 1 ובכוכבית לשניה?

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A
                                    achiaya @פיסטוק פרווה נערך לאחרונה על ידי

                                    @פיסטוק-פרווה זה לא מה שעשיתי
                                    עשיתי כמו מה שאתה כתבת שבניתוק האדם עובר לשלוחה אחרת ששם יש לו תפריט חדש של ניתוק או מעבר לשלוחה שאליו תכננתי מלכתחילה להעביר אותו
                                    תכלס בינתיים פיתרון נחמד נחכה לעידכון שלהם
                                    אבל בשאלה שלך הבאת לי רעיון אני אנסה לפצל את הכוכבית לשלוחה אחרת ואת הניתוק למשהו אחר ואם אצליח אעדכן אותך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון