שלוחת 037 פתיחת מערכת תכנים חדשה type=create_ivr2
-
@חנון-המרבה
אז למה אצלי זה קיים לפתיחה? -
@shz אצלי המערכת אומר כבר הרבה זמן "לא ניתן לבצע פעולה זו" (שרת ymt)
-
@חנון-המרבה אפשר לפתוח מערכת חדשה עם:
type=go_to_create_ivr2 -
@Men770 עובד.....
-
@חנון-המרבה מה עובד? מה זה עושה?
-
@shz פותח מערכת חדשה...
-
@dudu תסביר..
אם מחייגים לשם נפתחת מערכת?
זה פותח לך מערכת על המחשב?
מה זה בדיוק?או שזה רק קיצור דרך במקום לפנות טלפונית לימות?
-
@shz פשוט מאד, פותח קו חדש, אתה מקבל מס' חדש, במקום להתקשר לימות המשיח ולפתוח קו חדש אתה יכול לעשות את זה מהמערכת שלך...
מה כ"כ מסובך? -
@dudu
אוקיי.בטח מספר רגיל חסום בוועדה וכו'
-
@shz וודאי שחסום !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות