חסוי בלבד דחוף
-
שלום יש לי מערכת שאני צריך שרק מסםר חסוי יוכל להכנס ולכל השאר לא יענה אשמח לדעת איך???
-
@מוזר תעשה ככה:
בשלוחה הראשית תגדיר:;שמיד בכניסה למערכת שיעבור לפי המופיע בקובץ Did_Go_To. check_did_and_go_to_folder=yes ;הגדרה שיחסום רק בפעם הראשונה ואחרי זה שיעבור למערכת check_did_and_go_to_folder_one_time=yesואז תיצור בשלוחה הראשית קובץ בשם
Did_Go_To.iniובו תגדיר:0773137777=/9999ותשנה את המספר למספר של המערכת שלך.
ובשלוחה 9999 תגדיר:;מודול ניתוק השיחה type=hangup ;חסימת מספרים חסויים black_no_phone=yes ;שמספר חסוי יעבור לשלוחה הראשית black_no_phone_goto=/ואז מספר רגיל יכנס אוטמטית לשלוחה 9999 ואז השיחה תתנתק מייד ומספר חסוי יעבור לשלוחה הראשית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות