• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ניתן לראות את כל המודולים מבית ivrפון [שירשור הישן]

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    2
    23
    498
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

      פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה [שירשור ישן]

      הזכיות על הפיתוח הם של @קובי-י שרכש את הפיתוח והוא פירסם את זה כאן [שירשור חדש]
      בהצלחה!
      ניתן לראות את כל המודולים מבית @ivrפון כאן

      I ק 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • הוזכר על-ידי  I ivrפון 
      • I
        ivrפון מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        לשירשור החדש

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • I
          ivrפון מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          לשירשור החדש

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק
            קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

            @ivrפון
            תודה רבה עצומה.
            ממש מודה לך.
            חדר וועידה של המאזין בשלוחה 1/1/1.
            הגדרתי כך והוא מפנה אותי גם אם מישהו ממתין לשלוחה 8 תמיד.

            type=menu
            title=
            check_api=yes
            api_link=https://ivr.yp.kesug.com/index3.php
            api_add_0=phone_0=05331*****
            api_add_1=phone_1=058*******
            api_add_2=pass=****** (סיסמא)
            api_add_3=what=1/1/1
            api_error_goto=/8
            

            שוב יישר כוח עצום!!!!!!!!!

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

              לשירשור החדש

              ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק
                קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                @ivrפון
                תודה רבה עצומה.
                אבל עובד לי, כלומר הוא רק מפנה אותי לשלוחה 8 שרשום בהגרה האחרונה, אבל תמיד גם אם יש מישהו ממתין בשלוחה 1/1/1 וגם אם אין מישהו שממתין.
                תודה רבה עצומה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון
                  אני אבל אולי יסביר יותר טוב מה אני שאלתי.
                  אני רציתי שיהיה אפשרות שכשהמנהל נכנס להפעלת חדר וועידה, יהיה פיצול מסויים, כלומר אם שמאזין נמצא בשלוחה 1/1/1 (המתנה לחדר וועידה) המנהל נכנס לחדר וועידה ומדבר איתו. ואם אין מישהו בחדר וועידה, המנהל מופנה לשלוחה אחרת במערכת.
                  תודה רבה עצומה שוב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                      @ivrפון כתב בהטמעה בתפריט הראשי בדיקה עם מספר מסויים ממתין בחדר וועידה לצורך שרות לקוחות ללא תשלום המבוסס על חדר וועידה:

                      בזמן שיש תקלה יועבר לשלוחה שאילה הגדרתם שהמנהלים יעברו

                      למה שישלח את המאזין? הרי ההגדרה נמצאת בשלוחה של המנהל? איך זה יכול להשפיע על המאזין?
                      תודה רבה

                      @ivrפון כתב בהטמעה בתפריט הראשי בדיקה עם מספר מסויים ממתין בחדר וועידה לצורך שרות לקוחות ללא תשלום המבוסס על חדר וועידה:

                      באם יש מישהו הממתין בחדר וזה מספר טלפון הרשום כמנהל אז תועברו לאן שתרשמו בהגדרה הזו

                      לא הבנתי, המספר של המנהל זה לא המספר שממתין לחדר, אז למה כתוב "וזה מספר הטלפון הרשום כמנהל? זה אמור להיות כל מספר שהו (מאזין).
                      תודה רבה רבה

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                        לשירשור החדש

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ק
                          קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון
                          לא שמתי את הפילטר בשלוחה הראשית של המערכת, לא בשלוחת הניהול של המנהל, כלומר הגדרתי ששלוחה 9 זה שלוחת המנהל של הפעלת שידור והקלטת הודעות וכדו', ובשלוחה 9 שמתי את ההגדרה הנ"ל.
                          תודה רבה עצומה

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                            לשירשור החדש

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ק
                              קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                              @ivrפון כתב בטוב אז למעשה אני רואה שזה יקח עוד זמן:

                              עם אתה כבר בשלוחה 9 אז אתה כבר יכול לשמוע עם יש מישהו בוועידה

                              איך אני יכול לשמוע? אם אני נכנס לשלוחה אני יכול לשמוע שמישהו ממתין שהמנהל ייכנס ויפעיל וועידה? (אני לא מדבר הפוך שהמאזין ישמע "חדר וועידה בשלוחה *** פעיל")
                              תודה רבה רבה מראש

                              I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                לשירשור החדש

                                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ק
                                  קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                  @ivrפון
                                  לא, אולי לא הסברתי נכון סליחה,
                                  שלוחה 9 זה תפריט למנהל, בתוך 9 יש כמה וכמה שלוחות, אחד מהם זה הפעלת חדר וועידה. ואני רציתי שכשהוא נכנס לשלוחה 9 (תפריט) שישמע שיש מישהו ממתין בשלוחה של חדר וועידה (או שיעבור אוטמוטי.)
                                  בכל מקרה ממש תודה רבה רבה
                                  מחכים.
                                  תודה עצומה.

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I
                                    ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                    לשירשור החדש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • I
                                      ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                      לשירשור החדש

                                      I ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                        לשירשור החדש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ק
                                          קובי י. @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                          @ivrפון אוקי בסדר

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון מומחה @קובי י. נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                            לשירשור החדש
                                            ניתן לשלוח לי אימייל לכתובת cs@ivrphone.online

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון