• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    18 פוסטים 5 כותבים 590 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל 9 @אברהם.נ
      נערך לאחרונה על ידי

      @אברהם-נ כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:

      @TARR
      כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:

      באקסל יש את ההודעה הזאת וזה מספר ההודעה M2550
      ||בפעם הבאה תעשה קונטרול F וזה יעשה לך חיפוש||

      א T 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • א מנותק
        אברהם.נ @שמואל 9
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל-9 כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:

        בפעם הבאה תעשה קונטרול F וזה יעשה לך חיפוש

        זה מה שעשיתי וזה לא מצא רק בתפריט זה
        תודה רבה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • T מנותק
          TARR @שמואל 9
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל-9 תודה רבה!
          אתה יודע איך אני יכול להחליף את ההודעה בכל המערכת שלי?
          [בשלוחה הראשית הוא לא נותן כי זה תפריט]

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            אברהם.נ @TARR
            נערך לאחרונה על ידי

            @TARR
            אם הבנתי נכון את השאלה שלך
            אז תעלה את הקובץ שלך לתפריט ששמה אתה רוצה שישמעו את זה
            ואח''כ תשנה שם ל M2550

            T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • T מנותק
              TARR @אברהם.נ
              נערך לאחרונה על ידי TARR

              @אברהם-נ אני הגדרתי חזרה למיקום האחרון בשלוחה זו לכל המערכת, ואני רוצה להחליף את ההודעה לקול שלי.
              איך אני מחליף את זה לכל המערכת?
              [אם הבנתי נכון את התשובה- זה לא עבד]

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אברהם.נ @TARR
                נערך לאחרונה על ידי

                @TARR
                על זה אני אומר לך תעלה את הקובץ אם הקול שלך ותשנה את השם לשם M2550

                T תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • T מנותק
                  TARR @אברהם.נ
                  נערך לאחרונה על ידי TARR

                  @אברהם-נ תודה רבה, הסתדרתי בסוף.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    ש''פ
                    נערך לאחרונה על ידי

                    איך מגדרים את זה?

                    ש T 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שמואל 9 @ש''פ
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ש-פ
                      בתוך תקייה Messages בשלוחה הרשית וזה משנה בכל המערכת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • T מנותק
                        TARR @ש''פ
                        נערך לאחרונה על ידי TARR

                        @ש-פ כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:

                        איך מגדרים את זה?

                        אני פשוט הגדרתי שלוחה מסוימת במערכת כך:
                        type=record_system_messages
                        record_system_folder=/Messages
                        ושם הגדרתי את זה [דרך הטלפון], וזה הוגדר לכל המערכת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון