מה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?
-
@אברהם-נ כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:
@TARR
כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:באקסל יש את ההודעה הזאת וזה מספר ההודעה M2550
||בפעם הבאה תעשה קונטרול F וזה יעשה לך חיפוש|| -
@שמואל-9 כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:
בפעם הבאה תעשה קונטרול F וזה יעשה לך חיפוש
זה מה שעשיתי וזה לא מצא רק בתפריט זה
תודה רבה -
@שמואל-9 תודה רבה!
אתה יודע איך אני יכול להחליף את ההודעה בכל המערכת שלי?
[בשלוחה הראשית הוא לא נותן כי זה תפריט] -
@TARR
אם הבנתי נכון את השאלה שלך
אז תעלה את הקובץ שלך לתפריט ששמה אתה רוצה שישמעו את זה
ואח''כ תשנה שם ל M2550 -
@אברהם-נ אני הגדרתי חזרה למיקום האחרון בשלוחה זו לכל המערכת, ואני רוצה להחליף את ההודעה לקול שלי.
איך אני מחליף את זה לכל המערכת?
[אם הבנתי נכון את התשובה- זה לא עבד] -
@TARR
על זה אני אומר לך תעלה את הקובץ אם הקול שלך ותשנה את השם לשם M2550 -
@אברהם-נ תודה רבה, הסתדרתי בסוף.
-
איך מגדרים את זה?
-
@ש-פ
בתוך תקייה Messages בשלוחה הרשית וזה משנה בכל המערכת -
@ש-פ כתב במה המספר של הודעת מערכת "לחזרה למיקום האחרון אליו האזנתם בשלוחה זו הקישו אחת, להאזנה רגילה הקישו שתים או המתינו"?:
איך מגדרים את זה?
אני פשוט הגדרתי שלוחה מסוימת במערכת כך:
type=record_system_messages
record_system_folder=/Messages
ושם הגדרתי את זה [דרך הטלפון], וזה הוגדר לכל המערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות