לוג האזנה
-
מישהו יודע למה הלוג יוצא לי באנגלית ???
והאם אפשר לעשות לוג לפי קבצים דהינו שלקובץ 889
אני יראה שהאזינו כך וכך דקות

-
כנראה כשאתה מוריד את הלוג אתה לוחץ על הפעל המרה נקייה וכ"ו

וזה עושה שזה יהיה באנגלית
אם לא תלחץ על זה זה יצא לך כך

-
@אברהם-נ
תודה רבה
ועכשיו יש לי שאלה האם אפשר לעשות לוג לפי קובץ בלבד דהינו
שקובץ 832 האיזנו כך וכך מספרים כך וכך פעמים וכו
ומה זה (שמסומן בחץ צהוב) שניות דקות ???

-
ועכשיו יש לי שאלה האם אפשר לעשות לוג לפי קובץ בלבד דהינו
שקובץ 832 האיזנו כך וכך מספרים כך וכך פעמים וכולפי מה שידוע לי אין כזה דבר
ומה זה (שמסומן בחץ צהוב) שניות דקות ???
הקובץ מתחלק לשניות והנקודה התחלה ויציאה זה השניה של הקובץ בה יצא או התחיל
-
תעשה כנפתר
-
ה המנייעס סימן נושא זה כשאלה ב
-
ה המנייעס סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות