רשימת צינתוקים
-
@הכוכב-הנודד אתה צריך להוסיף בשלוחה 2 את ההגדרות...
@צבי-ד-צ כתב ברשימת צינתוקים:
@הכוכב-הנודד תוסיף את ההגדרה הזו לשלוחה של ההקלטות
record_end_run_tzintuk=yes list_tzintuk=123 -
@613-0 הצלחתי תודה רבה!!!
-
@הכוכב-הנודד
סתם ככה אני לא מבין למה אתה צריך ששלוחה 3 יהיה לצינתוקים אפשר גם להגדיר
בשלוחה 2 שישלח אמטומטי -
@המנייעס כתב ברשימת צינתוקים:
@הכוכב-הנודד
סתם ככה אני לא מבין למה אתה צריך ששלוחה 3 יהיה לצינתוקים אפשר גם להגדיר
בשלוחה 2 שישלח אמטומטיאם הבנתי אותך נכון, נראה שלא הבנת אותו נכון, שלוחה 3 היא רק הרשמה לצינתוקים
(או שאותו לא הבנתי נכון
) -
@צבי-ד-צ
נכון אתה צודק עכשיו ראיתי בצילום מסך ש @הכוכב-הנודד הביא שאכן כך -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@חזקי-ראזנבערג
לא צריך לכתוב את זה 3 פעמים
ועכשיו לצם השאלה אתה נעמד אם העכבר על הגדרות מופיע סימון כחול ככה

ואז אתה לוחץ על זה אח"כ אתה עובר להגדרות המתקדמות ומעתיק את זה שם באיזה שלוחה שאתה רוצה

-
@המנייעס תודה רבה מאוד עזרת לי
-
ג גולד תקשורת1 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות