• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת קבצים לפי ID

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות לפיתוח
    34 פוסטים 6 כותבים 488 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חסיד חזק @אA
      נערך לאחרונה על ידי

      @אA
      אני יודע שזה מה שהם כותבים השאלה אם זה באמת ככה
      אבל עדיין איך זה אמור לעבוד תראה את הציטוט
      בהקלטות
      תיבה אישית לכל מאזין
      במקרה שרוצים לפתוח תיבת הקלטה אישית לכל תלמיד וכדו' כלומר שההקלטות אוטומטית ישמרו בתיקיה מיוחדת לכל תלמיד
      ניתן להגדיר:
      folder_move=id
      ואז המערכת מבצעת כניסה לפי זיהוי אישי
      ברירת מחדל לפי טלפון
      enter_id_type=phone

      המשך
      לדוגמה
      עבור משתמש עם מספר אישי 1234 מסוג digits
      ההקלטות יהיו בתיקייה
      /Digits/1234
      עבור משתמש עם מספר אישי 0773137770 מסוג phone
      ההקלטות יהיה בתיקייה
      /Phone/0773137770

      ובהשמעת קבצים
      **השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
      folder_play=id_record
      אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
      תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
      בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).

      ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן*
      בא נראה עכשיו את כושר ההבנה שלך 😏 😏

      ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חסיד חזק @חסיד חזק
        נערך לאחרונה על ידי

        כתבתי את ההודעה ולא ראיתי שכתבת בינתיים ג"כ הודעה
        אנשים לא יבינו מה הקשר לכתוב עכשיו מספר טלפון הם מקליטים הודעה לכל הציבור אז למה לכתוב את המספר שלהם

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מחובר
          אA @חסיד חזק
          נערך לאחרונה על ידי

          @חסיד-חזק
          צודק לגמרי!!
          לא אחזתי שאלו ההגדרות שהבאת.
          למעשה על פי מה שכתוב בהחלט זה אמור לעבוד מעולה גם בלי הקשת מספר.

          אז למעשה נראה שכתבת הכל כמו שצריך.
          שלוחת הקלטות

          folder_move=id
          enter_id_type=phone
          

          שלוחת השמעות

          folder_play=id_record
          folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות
          
          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ח מנותק
            חסיד חזק @אA
            נערך לאחרונה על ידי

            @אA
            טוב כנראה שזה סתם היה באג כי עכשיו זה עובד בלי שום שינוי בהגדרות
            שלוחת הקלטות

            enter_id_type=phone
            folder_move=id
            

            שלוחת השמעות

            folder_play=id_record
            folder_to_play=/1/1/2
            
            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח מנותק
              חסיד חזק @חסיד חזק
              נערך לאחרונה על ידי

              בכל מקרה תודה ענקית העולם צריך אנשים כמוך

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מחובר
                אA @חסיד חזק
                נערך לאחרונה על ידי

                @חסיד-חזק
                בשמחה רבה.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חסיד חזק @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA
                  אם אנחנו כבר מדברים אתה יודע אולי האם ניתן לשלוח את התיקייה של ה-phone
                  לשלוחה אחרת או שהוא צריך להישאר בתוך שלוחת ההקלטות
                  אשמח לדעת

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מחובר
                    אA @חסיד חזק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @חסיד-חזק
                    נראה לי שאין חובה בשלוחה זו דווקא.
                    הרעיון הוא אם יש אפשרות לציין נתיב.

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חסיד חזק @אA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אA
                      תוכל להגיד לי איך בדיוק לכתוב זאת כי כשעשיתי ככה

                      folder_move=/id
                      

                      הוא פשוט פתח לי תייקיה בשלוחה הראשית ושם הכניס את כל ההקלטות בלי לסנן אותם לפי ID

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מחובר
                        אA @חסיד חזק
                        נערך לאחרונה על ידי אA

                        @חסיד-חזק

                        enter_id_type=phone
                        folder_move=id
                        

                        זה עובד?

                        כוונתי ל2 ההגדרות יחד

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח מנותק
                          חסיד חזק @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA
                          מה אתה מתכוון
                          הגדרתי ככה

                          enter_id_type=phone
                          folder_move=/id
                          

                          וזה לא עבד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון