השמעת קבצים לפי ID
-
@אA
כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק -
@חסיד-חזק
כך אמור להיות -
@אA
נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10 -
ציטוט מהמקור
בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.
-
@חסיד-חזק
אתה צודק.
אז תגדיר שמשאיר ההודעה ירשום את מספר הטלפון שלו ואליו יכנסו ההודעות, או לפי קוד משתמש שיקיש ויקליט לתקיית המשתמש שלו. -
@אA
אני יודע שזה מה שהם כותבים השאלה אם זה באמת ככה
אבל עדיין איך זה אמור לעבוד תראה את הציטוט
בהקלטות
תיבה אישית לכל מאזין
במקרה שרוצים לפתוח תיבת הקלטה אישית לכל תלמיד וכדו' כלומר שההקלטות אוטומטית ישמרו בתיקיה מיוחדת לכל תלמיד
ניתן להגדיר:
folder_move=id
ואז המערכת מבצעת כניסה לפי זיהוי אישי
ברירת מחדל לפי טלפון
enter_id_type=phone
המשך
לדוגמה
עבור משתמש עם מספר אישי 1234 מסוג digits
ההקלטות יהיו בתיקייה
/Digits/1234
עבור משתמש עם מספר אישי 0773137770 מסוג phone
ההקלטות יהיה בתיקייה
/Phone/0773137770
ובהשמעת קבצים
**השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
folder_play=id_record
אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן*
בא נראה עכשיו את כושר ההבנה שלך

-
כתבתי את ההודעה ולא ראיתי שכתבת בינתיים ג"כ הודעה
אנשים לא יבינו מה הקשר לכתוב עכשיו מספר טלפון הם מקליטים הודעה לכל הציבור אז למה לכתוב את המספר שלהם -
@חסיד-חזק
צודק לגמרי!!
לא אחזתי שאלו ההגדרות שהבאת.
למעשה על פי מה שכתוב בהחלט זה אמור לעבוד מעולה גם בלי הקשת מספר.אז למעשה נראה שכתבת הכל כמו שצריך.
שלוחת הקלטותfolder_move=id enter_id_type=phoneשלוחת השמעות
folder_play=id_record folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות -
@אA
טוב כנראה שזה סתם היה באג כי עכשיו זה עובד בלי שום שינוי בהגדרות
שלוחת הקלטותenter_id_type=phone folder_move=idשלוחת השמעות
folder_play=id_record folder_to_play=/1/1/2 -
בכל מקרה תודה ענקית העולם צריך אנשים כמוך
-
@חסיד-חזק
בשמחה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות