• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת קבצים לפי ID

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות לפיתוח
    26 פוסטים 6 כותבים 409 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מחובר
      אA @חסיד חזק
      נערך לאחרונה על ידי

      @חסיד-חזק
      למעשה, יש שם כמה סוגים.
      למה אתה נצרך?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חסיד חזק @אA
        נערך לאחרונה על ידי חסיד חזק

        @אA
        מה שאני צריך זה ממש כמו שכתוב שם השמעת קבצים רק מהמשתמש שהקליט את ההודעה
        וניסיתי כבר כמה פעמים ואני לא מצליח
        אשמח אם תעלה לכאן את ההגדרות שאני צריך להכניס לשלוחת ההשמעה
        כי בשלוחת ההקלטות זה מוגדר טוב והוא עושה לי את התיקייה לפי הטלפון

        folder_move=id
        enter_id_type=phone
        

        אבל בשלוחת השמעת הקבצים ניסיתי לשים ככה ולא הצלחתי

        folder_to_play=1/1/2/Phone
        folder_play=id_record
        

        וגם ככה

        folder_to_play=1/1/2
        folder_play=id_record
        

        אשמח לעזרה😊

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מחובר
          אA @חסיד חזק
          נערך לאחרונה על ידי

          @חסיד-חזק
          אני חושב שתלך עם האפשרות השניה רק שבסוף הנתיב תוסיף id/

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מחובר
            אA @חסיד חזק
            נערך לאחרונה על ידי

            @חסיד-חזק
            אשמח לשמוע עם הסתדר

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח מנותק
              חסיד חזק @אA
              נערך לאחרונה על ידי

              @אA
              מצטער מאוד אבל לא הוא עדיין אומר לי בשלוחה זו עדיין אין השמעות כמו שהוא אמר עד עכשיו

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אA @חסיד חזק
                נערך לאחרונה על ידי

                @חסיד-חזק

                זה לשלוחת ההשמעה

                type=playfile
                title=
                folder_play=id_record
                folder_to_play=/0/2
                
                

                זה שלוחת ההקלטה

                type=record
                כניסה לפי מספר טלפון
                enter_id_type=phone
                folder_move=for_id-/0/2/Phone
                folder move-id
                
                
                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חסיד חזק @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA
                  וואו גאון זה רעיון טוב
                  השאלה היא אם אני לא רוצה שיצטרכו להקיש את המספר אפשר לעשות כזה דבר
                  אתה יודע מה אני אגיד לך את המטרה הסופית שלי ואולי יהיה לך בכלל פתרון אחר
                  אני באמצע לבנות קו לגמח של יד שניה
                  ואנשים מקליטים הודעה בכל מיני שלוחות ואני רוצה שיהיה להם את האפשרות למחוק את ההודעות שכבר לא רלוונטיות
                  מה שאני רוצה לעשות זה שלוחה בתפריט הראשי ששם הבן אדם שהקליט את ההודעה יוכל לשמוע את ההודעה שלו
                  ובהקשה על תשע (בא נגיד) הוא יוכל למחוק את זה
                  עכשיו על זה אני יכול לעשות כמו שאמרת ולהגדיר לשלוח לינק לשלוחה ששומעים את ההודעות וכשהוא מוחק את ההקלטה שלו מהמקור הוא נמחק גם בלינק (מקווה שאני לא מדבר שטויות)
                  אשמח אם תפעיל קצת (אולי קצת הרבה 🙂) את היצירתיות המפורסמת שלך
                  ותראה לי כאן את התוצאות

                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מחובר
                    אA @חסיד חזק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @חסיד-חזק
                    תקשיב, אתה יצירתי!
                    כי גם אני חשבתי כמוך...
                    לכאו' זה הרעיון הכי פשוט וטוב.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מחובר
                      אA @חסיד חזק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @חסיד-חזק
                      הוא מבקש מספר?

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח מנותק
                        חסיד חזק @אA
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אA
                        כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
                        האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מחובר
                          אA @חסיד חזק
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @חסיד-חזק
                          כך אמור להיות

                          ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח מנותק
                            חסיד חזק @אA
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @אA
                            נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
                            https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מחובר
                              אA @אA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              ציטוט מהמקור

                              בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מחובר
                                אA @חסיד חזק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @חסיד-חזק
                                אתה צודק.
                                אז תגדיר שמשאיר ההודעה ירשום את מספר הטלפון שלו ואליו יכנסו ההודעות, או לפי קוד משתמש שיקיש ויקליט לתקיית המשתמש שלו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ח מנותק
                                  חסיד חזק @אA
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA
                                  אני יודע שזה מה שהם כותבים השאלה אם זה באמת ככה
                                  אבל עדיין איך זה אמור לעבוד תראה את הציטוט
                                  בהקלטות
                                  תיבה אישית לכל מאזין
                                  במקרה שרוצים לפתוח תיבת הקלטה אישית לכל תלמיד וכדו' כלומר שההקלטות אוטומטית ישמרו בתיקיה מיוחדת לכל תלמיד
                                  ניתן להגדיר:
                                  folder_move=id
                                  ואז המערכת מבצעת כניסה לפי זיהוי אישי
                                  ברירת מחדל לפי טלפון
                                  enter_id_type=phone

                                  המשך
                                  לדוגמה
                                  עבור משתמש עם מספר אישי 1234 מסוג digits
                                  ההקלטות יהיו בתיקייה
                                  /Digits/1234
                                  עבור משתמש עם מספר אישי 0773137770 מסוג phone
                                  ההקלטות יהיה בתיקייה
                                  /Phone/0773137770

                                  ובהשמעת קבצים
                                  **השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
                                  folder_play=id_record
                                  אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
                                  תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
                                  בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).

                                  ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן*
                                  בא נראה עכשיו את כושר ההבנה שלך 😏 😏

                                  ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח מנותק
                                    חסיד חזק @חסיד חזק
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    כתבתי את ההודעה ולא ראיתי שכתבת בינתיים ג"כ הודעה
                                    אנשים לא יבינו מה הקשר לכתוב עכשיו מספר טלפון הם מקליטים הודעה לכל הציבור אז למה לכתוב את המספר שלהם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מחובר
                                      אA @חסיד חזק
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חסיד-חזק
                                      צודק לגמרי!!
                                      לא אחזתי שאלו ההגדרות שהבאת.
                                      למעשה על פי מה שכתוב בהחלט זה אמור לעבוד מעולה גם בלי הקשת מספר.

                                      אז למעשה נראה שכתבת הכל כמו שצריך.
                                      שלוחת הקלטות

                                      folder_move=id
                                      enter_id_type=phone
                                      

                                      שלוחת השמעות

                                      folder_play=id_record
                                      folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות
                                      
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון