השמעת קבצים לפי ID
-
@ivrפון נשמח לשמוע איפה / איך יש אופציה כזו? תודה מראש!
-
-
@מנצפכ תודה רבה!
-
אשמח לדעת אם מישהו הבין איך להשתמש בו
אשמח להסבר -
@חסיד-חזק
נראה לי טעית בקטגוריה.
ביקשו פה פיתוח -
@אA
לא נכון יש כזה דבר כאן
https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/10?_=1782394167993
ואשמח אם במקום שתגיד לי ביקורת שתעזור לי
קצת רחמנות

-
@חסיד-חזק
כתבתי את זה בדיוק בשביל שתפרט לא בשביל הביקרות.
זה עבד... -
@חסיד-חזק
למעשה, יש שם כמה סוגים.
למה אתה נצרך? -
@אA
מה שאני צריך זה ממש כמו שכתוב שם השמעת קבצים רק מהמשתמש שהקליט את ההודעה
וניסיתי כבר כמה פעמים ואני לא מצליח
אשמח אם תעלה לכאן את ההגדרות שאני צריך להכניס לשלוחת ההשמעה
כי בשלוחת ההקלטות זה מוגדר טוב והוא עושה לי את התיקייה לפי הטלפוןfolder_move=id enter_id_type=phoneאבל בשלוחת השמעת הקבצים ניסיתי לשים ככה ולא הצלחתי
folder_to_play=1/1/2/Phone folder_play=id_recordוגם ככה
folder_to_play=1/1/2 folder_play=id_recordאשמח לעזרה

-
@חסיד-חזק
אני חושב שתלך עם האפשרות השניה רק שבסוף הנתיב תוסיף id/ -
@חסיד-חזק
אשמח לשמוע עם הסתדר -
@אA
מצטער מאוד אבל לא הוא עדיין אומר לי בשלוחה זו עדיין אין השמעות כמו שהוא אמר עד עכשיו -
זה לשלוחת ההשמעה
type=playfile title= folder_play=id_record folder_to_play=/0/2זה שלוחת ההקלטה
type=record כניסה לפי מספר טלפון enter_id_type=phone folder_move=for_id-/0/2/Phone folder move-id -
@אA
וואו גאון זה רעיון טוב
השאלה היא אם אני לא רוצה שיצטרכו להקיש את המספר אפשר לעשות כזה דבר
אתה יודע מה אני אגיד לך את המטרה הסופית שלי ואולי יהיה לך בכלל פתרון אחר
אני באמצע לבנות קו לגמח של יד שניה
ואנשים מקליטים הודעה בכל מיני שלוחות ואני רוצה שיהיה להם את האפשרות למחוק את ההודעות שכבר לא רלוונטיות
מה שאני רוצה לעשות זה שלוחה בתפריט הראשי ששם הבן אדם שהקליט את ההודעה יוכל לשמוע את ההודעה שלו
ובהקשה על תשע (בא נגיד) הוא יוכל למחוק את זה
עכשיו על זה אני יכול לעשות כמו שאמרת ולהגדיר לשלוח לינק לשלוחה ששומעים את ההודעות וכשהוא מוחק את ההקלטה שלו מהמקור הוא נמחק גם בלינק (מקווה שאני לא מדבר שטויות)
אשמח אם תפעיל קצת (אולי קצת הרבה
) את היצירתיות המפורסמת שלך
ותראה לי כאן את התוצאות -
@חסיד-חזק
תקשיב, אתה יצירתי!
כי גם אני חשבתי כמוך...
לכאו' זה הרעיון הכי פשוט וטוב. -
@חסיד-חזק
הוא מבקש מספר? -
@אA
כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק -
@חסיד-חזק
כך אמור להיות -
@אA
נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10 -
ציטוט מהמקור
בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות