• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת קבצים לפי ID

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות לפיתוח
    26 פוסטים 6 כותבים 409 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מנצפכ @Freund
      נערך לאחרונה על ידי מנצפכ

      @Freund
      https://f2.freeivr.co.il/topic/31/

      או בהשמעת קבצים
      https://f2.freeivr.co.il/post/79211

      F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • F מנותק
        Freund @מנצפכ
        נערך לאחרונה על ידי

        @מנצפכ תודה רבה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח מנותק
          חסיד חזק
          נערך לאחרונה על ידי

          אשמח לדעת אם מישהו הבין איך להשתמש בו
          אשמח להסבר

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מחובר
            אA @חסיד חזק
            נערך לאחרונה על ידי

            @חסיד-חזק
            נראה לי טעית בקטגוריה.
            ביקשו פה פיתוח

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח מנותק
              חסיד חזק @אA
              נערך לאחרונה על ידי

              @אA
              לא נכון יש כזה דבר כאן
              https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/10?_=1782394167993
              ואשמח אם במקום שתגיד לי ביקורת שתעזור לי
              קצת רחמנות😧 😧

              א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אA @חסיד חזק
                נערך לאחרונה על ידי

                @חסיד-חזק
                כתבתי את זה בדיוק בשביל שתפרט לא בשביל הביקרות.
                זה עבד...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מחובר
                  אA @חסיד חזק
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @חסיד-חזק
                  למעשה, יש שם כמה סוגים.
                  למה אתה נצרך?

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח מנותק
                    חסיד חזק @אA
                    נערך לאחרונה על ידי חסיד חזק

                    @אA
                    מה שאני צריך זה ממש כמו שכתוב שם השמעת קבצים רק מהמשתמש שהקליט את ההודעה
                    וניסיתי כבר כמה פעמים ואני לא מצליח
                    אשמח אם תעלה לכאן את ההגדרות שאני צריך להכניס לשלוחת ההשמעה
                    כי בשלוחת ההקלטות זה מוגדר טוב והוא עושה לי את התיקייה לפי הטלפון

                    folder_move=id
                    enter_id_type=phone
                    

                    אבל בשלוחת השמעת הקבצים ניסיתי לשים ככה ולא הצלחתי

                    folder_to_play=1/1/2/Phone
                    folder_play=id_record
                    

                    וגם ככה

                    folder_to_play=1/1/2
                    folder_play=id_record
                    

                    אשמח לעזרה😊

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מחובר
                      אA @חסיד חזק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @חסיד-חזק
                      אני חושב שתלך עם האפשרות השניה רק שבסוף הנתיב תוסיף id/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מחובר
                        אA @חסיד חזק
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חסיד-חזק
                        אשמח לשמוע עם הסתדר

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח מנותק
                          חסיד חזק @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אA
                          מצטער מאוד אבל לא הוא עדיין אומר לי בשלוחה זו עדיין אין השמעות כמו שהוא אמר עד עכשיו

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מחובר
                            אA @חסיד חזק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @חסיד-חזק

                            זה לשלוחת ההשמעה

                            type=playfile
                            title=
                            folder_play=id_record
                            folder_to_play=/0/2
                            
                            

                            זה שלוחת ההקלטה

                            type=record
                            כניסה לפי מספר טלפון
                            enter_id_type=phone
                            folder_move=for_id-/0/2/Phone
                            folder move-id
                            
                            
                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ח מנותק
                              חסיד חזק @אA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אA
                              וואו גאון זה רעיון טוב
                              השאלה היא אם אני לא רוצה שיצטרכו להקיש את המספר אפשר לעשות כזה דבר
                              אתה יודע מה אני אגיד לך את המטרה הסופית שלי ואולי יהיה לך בכלל פתרון אחר
                              אני באמצע לבנות קו לגמח של יד שניה
                              ואנשים מקליטים הודעה בכל מיני שלוחות ואני רוצה שיהיה להם את האפשרות למחוק את ההודעות שכבר לא רלוונטיות
                              מה שאני רוצה לעשות זה שלוחה בתפריט הראשי ששם הבן אדם שהקליט את ההודעה יוכל לשמוע את ההודעה שלו
                              ובהקשה על תשע (בא נגיד) הוא יוכל למחוק את זה
                              עכשיו על זה אני יכול לעשות כמו שאמרת ולהגדיר לשלוח לינק לשלוחה ששומעים את ההודעות וכשהוא מוחק את ההקלטה שלו מהמקור הוא נמחק גם בלינק (מקווה שאני לא מדבר שטויות)
                              אשמח אם תפעיל קצת (אולי קצת הרבה 🙂) את היצירתיות המפורסמת שלך
                              ותראה לי כאן את התוצאות

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מחובר
                                אA @חסיד חזק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @חסיד-חזק
                                תקשיב, אתה יצירתי!
                                כי גם אני חשבתי כמוך...
                                לכאו' זה הרעיון הכי פשוט וטוב.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מחובר
                                  אA @חסיד חזק
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @חסיד-חזק
                                  הוא מבקש מספר?

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח מנותק
                                    חסיד חזק @אA
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA
                                    כן וחוץ מזה אני מאוד מקווה שאני לא אתקע בחלק אחר של הפתרון הזה
                                    האם באמת כשמוחקים את הקובץ בראשי נמחק גם הלינק כי בינתיים בדקתי מחיקה דרך האתר והוא לא נמחק

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מחובר
                                      אA @חסיד חזק
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חסיד-חזק
                                      כך אמור להיות

                                      ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ח מנותק
                                        חסיד חזק @אA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA
                                        נו אז מה אתה אומר איך זה אמור לעבוד בלי הקלטה לנמען אחד
                                        https://f2.freeivr.co.il/topic/5821/הקלטות-record/10

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מחובר
                                          אA @אA
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          ציטוט מהמקור

                                          בהגדרת לינק רגיל רק קישור לקובץ נשמר בשלוחה הנוספת ולכן שינוי בקובץ המקור (לדוגמא מחיקה) ישפיע על הלינק (קישור) הנשמר בשלוחה אחרת.

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מחובר
                                            אA @חסיד חזק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @חסיד-חזק
                                            אתה צודק.
                                            אז תגדיר שמשאיר ההודעה ירשום את מספר הטלפון שלו ואליו יכנסו ההודעות, או לפי קוד משתמש שיקיש ויקליט לתקיית המשתמש שלו.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון