הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.
-
@יהונתן-כץ אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:
את ההגדרה הראשונה והאחרונה לשים בשלוחה הראשית שאליה יתקשר?
ההגדרה הראשונה לשים בשלוחה הראשית שאליה תתקשר
ההגדרה האחרונה לשים בשלוחה במערכת שממנה אתה מפנה -
@יהונתן-כץ אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:
@חנון-המרבה אמר בהפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.:
ותוסיף קובץ Did_Go_To.ini, ובתוך הקובץ שים את ההגדרה
איפה?
בהגדרות מתקדמות (קח דוגמא ותעלה אותו לשלוחה ראשית ותשנה את הטעון שינוי)
Did_Go_To.rar -
@יהונתן-כץ תעדכן אם הצליח
-
@חנון-המרבה העלתי ואיך אני משנה את הטעון שינוי?
-
@יהונתן-כץ בהגדרות מתקדמות

-
@חנון-המרבה לחצתי ואני לא רואה שום דבר שהשתנה.
-
@יהונתן-כץ העלת את הקובץ Did_Go_To?!
-
@חנון-המרבה כן העלתי את מה שנתת לי.
-
פוסט זה נמחק! -
@יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ כמו בתונה את רואה שורה שכתוב Did_Go_To.ini?!
-
@חנון-המרבה לא

-
-
@חנון-המרבה כמו שמעלים קובץ שמע ככה העלתי את מה ששלחת.
-
@יהונתן-כץ וכשאתה לוחץ איפה שכתוב בתמונה מה רואים?!
-
-
@יהונתן-כץ כנראה לא העלית טוב את זה.
- תפתח את הקובץ
- תחלץ את הקובץ.
- תעלה את זה למערכת.
-
@חנון-המרבה אין מה לחלץ זה לא קובץ מקווץ
-
@יהונתן-כץ זה כן.
-
@חנון-המרבה אז למה שאני לוחץ בלחצן הימני זה לא נותן אפרות של חילוץ? איך אני יחלץ אותו?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות