הפניה למערכת אחרת לשלוחה מסוימת.
-
@יהונתן-כץ זה לא יעבוד לך. לפי הצילום הקובץ רשום באותיות גדולות. תשנה את השם במחשב לזה
Did_Go_To -
@מוטלה @חנון-המרבה זה מה שיש לי עכשיו:

-
@יהונתן-כץ אתה צריך רק את הקובץ השלישי ברשימה ותוריד מזה את ה ini זה כפול
-
@מוטלה @חנון-המרבה הורדתי תודה אני יעדכן אם זה הצליח....
תודה לעוזרים.... -
@חנון-המרבה @מוטלה אני מתקשר ואני עדין כמו פעם... למה?

-
@יהונתן-כץ תביא צילום מסך של ההגדרות, גם ממערכת המפנה וגם מהמערכת שמפנים אליה
-
@חנון-המרבה @מוטלה
זה מהמערכת שאליה יתקשרו ואמורה לעבור למערכת אחרת:

וזה מהשלוחה במערכת שאליה אמורים לעבור:

-
@יהונתן-כץ שים את הסימון
;בהתחלת כל שורה חוץ משני שורות האחרונות -
@חנון-המרבה זה לא יהרוס לי את כל ההגדרות של השידור חי הקימות???
-
@יהונתן-כץ הפניה למערכת אחרת זה שלוחה בפני עצמה ולא יכולה להיות כהגדרות נוספות...
-
@יהונתן-כץ בטח יהרוס אבל אין שני מלכים משתמשים בכתר אחד, איך אתה רוצה שאותו שלוחה ישמש גם לשידור חי וגם למעבר למערכת אחרת?!
-
@יהונתן-כץ אתה לא יכול לתת 2 הגדרות שונות בשלוחה אחת... תחליט או זה או זה
-
@מוטלה @חנון-המרבה אני רוצה שמי שמתקשר למערכת הזאת ישמע את מה שיש בשלוחה הזאת (שידור חי) איך עושים???
-
@יהונתן-כץ אני לא מתחיל להבין למה בשביל זה לעבור למערכת אחרת, אבל את אותם שלוחות כמו שהם תעביר למערכת אחרת לשלוחה אליה אתה מעביר
-
@חנון-המרבה @מוטלה יש לי מלא אנשים ששומעים את השידור חי במערכת הישנה ואני רוצה שאנשים מסוימים (הרבה מאד) יעברו ישר לשלוחה הזאת... וישמעו גם את השידור חי...
-
@יהונתן-כץ אני לא מבין, הרי האנשים האלו בין כך יצטרכו להגיע לשלוחה ולהקיש עליה ואינם מגיעים ישר לשידור חי ומה זה משנה איפה השידור חי?!
-
@יהונתן-כץ
תכתוב בדיוק אם אתה רוצה שמהמערכת החדשה יעברו לישנה, או מהישנה לחדשה
כמו"כ, יש לך 2 מספרים על המערכת? -
@zxc תסתכל בפוסטים הקודמים בשרשור...
תודה -
@חנון-המרבה אני רוצה שהשידור חי ישאר באותו מערכת ומי שמתקשר מהמערכת אחרת יוכל לשמוע רק את השלוחה הזאת...
-
@יהונתן-כץ ראיתי ב"ה, וצודק, 2 מספרין כתבת, אך שאלה 1 לא ברור
אם אתה רוצה להעביר ממערכת אחת למערכת שבה יש את השידור חי, אז למה ההגדרות בשלוחת השידור חי, הם צריכים להיות במערכת השניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות