• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. עץ השדה
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 6
    • נושאים 32
    • פוסטים 467
    • הגבוה ביותר 193
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    עץ השדה

    @עץ השדה

    343
    מוניטין
    196
    צפיות בפרופיל
    467
    פוסטים
    6
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    עץ השדה הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עץ השדה

    • מקבץ בקשות - של כלל המשתמשים לפיתוח **באתר ניהול המערכת**

      @חץ-חץ ביקש: אפשרות להגדיר מספר משתמשים לניהול מערכת אחת, עם ניהול הרשאות: אחד יהיה המנהל הראשי וכל השאר רק למה שהם מורשים להיכנס (ברמת השלוחה/תיקייה) ואיזה פעולות הם יוכלו לעשות (עריכה: @שמחת-הרגל ביקש את זה כבר בפורום הישן)

      @dudu ביקש: אופציה לחיפוש הגדרה במערכת [- הסבר: יש לי קו עם הרבה שלוחות ואם אני רוצה לעשות שינוי בהגדרה מסוימת, אני צריך לפתוח שלוחה שלוחה ולבדוק אם מכילה את ההגדרה אותה אני רוצה לשנות, שיהיה לעשות חיפוש בתוך הגדרות מתקדמות בכל קבצי הini של המערכת] ו @חוות-דעת ביקש בפורום הישן: אופציה לחיפוש כל סוגי הקבצים באתר

      @שמחת-הרגל ביקש: פיתוח שחרור נעילת המערכת באתר שנגרם ע"י הקשת סיסמא שגויה כמה פעמים, היום צריך לרשום מס' פלאפון בכדי לקבל קוד שחרור וכתוצאה מכך כל מנהלי המערכות מחו"ל נתקלים בבעיה חמורה כי אין להם מס' ישראלי, הפתרון קבלת קוד למייל (הוספה שלי: בקבלת השיחה, אפשר מיד להקיש את הקוד 'אשר במסך המחשב', אבל כדי לקבל את הקוד שצריך להקיש חזרה צריך לשמוע את ההוראות 'איפה' להקיש מבלי 'לעקוף' ישר לקבלת הקוד.... לפעמים זה מעצבן)

      @אברהם-איזן ביקש: שהזיהוי בלשונית 'שיחות נכנסות' יהיה גם ע"פ השם שברשימת תפוצה (אני מוסיף, שיהיה זיהוי של רשימת תפוצה כאופציה נוספת בenter_id וככה אפשר לנהל יותר בקלות את השמות [בלבד] דרך שיגור הודעות]

      @כלומר ביקש: העלאת קבצים או שלוחות לא תדרוס אוטומטית שלוחה או קובץ בשם דומה - שיהיה כמו במחשב, כשמעתיקים/מעבירים/יוצרים קובץ שכבר קיים קובץ עם שם כזה, נפתח חלון ששואל "כבר קיים קובץ עם שם זה, האם ברצונך לשנות את שם הקובץ? -אישור -ביטול"

      @אוהב-אמת-וצדק ביקש: שיהיה על המסך שעון של הדקות הנכנסות - להיום - להחודש - וכו' וכו' במקום להיכנס לניהול ולשמוע

      @oror053 ביקש: שיהיה אפשרות לפתוח מערכות תכנים/וואצאפ פון/בלוג פון דרך האתר, זה ארוך ומייגע לעשות הכל דרך הטלפון (ואם יש חשש שאנשים יפתחו מערכות סתם, אז אפשר להגביל בדרכים אחרות)

      @ימהר-0 ביקש: נשמח מאד אם תעשו שנוכל להיכנס לכמה מערכות בה זמנית (בלי גלישה בסתר) - מיועד למי שיש לו כמה מערכות ורוצה לבדוק מה המצב ולעלות קבצים וכו' עוד דבר לעשות שיהיה חשבון מאומת כמו שיש בגוגל שיכנסו למערכת ראשית ומשם יוכלו לפתוח מערכות אחרות שבניהול של הפותח

      @MGM-IVR ביקש: השלמת פיתוח קניית יחידות דרך האתר ופתיחת האופציה להעביר יחידות מבזב"ל לימות והפוך

      @שמעון-לאופר ביקש: בלשונית 'שיחות נכנסות' בתוצגת הסטטיסטיקות - שהשלוחות יופיעו לפי הסדר

      @דורש1 ביקש: הורדת קבצים מרובים באתר ע"פ בחירה מרובה (ואני מוסיף: ההגבלה באתר הישן על כמות ההורדות ממש מעיקה עם האימות של הרובוט)

      @חץ-חץ ביקש: העברת/העתקת קבצים על ידי הקשה וגרירה לשלוחה הרצויה כמו במחשב/ג'ימייל

      @אלעזר-חיים ביקש: הוספת פורמט PDF לדוחו"ת

      @795693929 ביקש: יצירת קובץ ini באתר הישן ו @oror053 הציע שיהיה רשימה נגללת כמו ב'מאפיינים' עם כל סוגי קבצי הINI

      @רבי-יצחק ביקש: עריכת קבצי שמע באתר עצמו בסגנון "Audacity" (גם @חץ-חץ ביקש זאת)

      @אליהו2 ביקש בפורום הישן: אפשרות למזער את חלון העלאת קבצים והמשך עבודה באתר בזמן העלאה

      @יהודי ביקש בפורום הישן: מאד היה נוח אם הייתה אפשרות לסימולטור באתר. כלומר: במקום שיהי' צורך כל הזמן להתקשר למערכת כדי לבחון אם הדברים באתר נעשו ונבנו כראוי, ואם הקבצים במקומם וכו' - יהיה באתר סימולטור שהוא מעין טלפון שבו יהיה מקשים לחיצים ויהיה ניתן לעבור בין השלוחות השונות שנמצאות במערכת.

      @שמוליק770 ביקש בפורום הישן: כשמעלים מספר קבצים, לתת ריבוע ריק ששם יהיה כתוב באופן אוטומטי השם של הקובץ כפי שיקרא, וכמובן שיהיה ניתן גם לשנות א"ז שם, עוד לפני ביצוע ההעלאה עצמה (מצורף שם צילומסך עם דוגמא). (הערה שלי: קיים איכשהו באתר החדש, הבקשה נוגעת לאתר הישן)

      @by6199 ביקש בפורום הישן: בלשונית 'מאפיינים' שבתוך לשונית 'מערכת תוכן' ששורת הטקסט העונה להגדרת הקובץ יהיה קישור לדף ההגדרות המתאים, לדוגמא במידה והשלוחה משמשת כהשמעת קבצים השורה תהיה קישור להגדרות המלאות של המודול בפורום (מצורף שם צילומסך עם דוגמא)
      @יהודי ביקש בפורום הישן: אפשרות שחזור למקום שממנו נמחק (כמו ב'סל המחזור' בוינדוס) ולחסוך את ההורדה/העתקה

      אני הקטן מבקש: אופציה לגיבוי המערכת ע"י הורדת כל המערכת בקובץ ZIP (כמובן שזה בלתי אפשרי עם כל הקבצי שמע במקרה ויש המון, לכן לפחות הורדת השלוחות והקבצי מערכת שבתוכם ((אם כבר שיהיה אופציה להורדה כזו עם כל הדוחו"ת שבשלוחות השונות שמגיע בHTML באותו צורה)) ו @011371 ביקש משהו דומה, שתהיה אפשרות להעלות לאתר קובץ דחוס מסוג zip וכדומה ובאתר תהיה אפשרות "חלץ אל... " לבחירת תיקייה רצוייה - זה יאפשר העלאה מהירה של תיקיות ותתי תיקיות בבת אחת ובמהירות! (גם למי שאין גישה לftp , וגם למי שיש זה אמור להיות מהיר יותר) כמו כן אפשרות הפוכה : בבחירת תיקייה להוסיף אפשרות "דחוס" וכך יהיה אפשר להוריד בבת אחת כנ"ל.)

      בינתיים זה מקבץ שהיה לי זמן לעבור ולסדר [עם עריכה קלה ממש, בעיקר תיקוני לשון]... באם יהיה לי זמן אחפש ואוסיף, בינתיים מוזמנים להציע עוד ע"י פתיחת נושא חדש ואעדכן את זה פה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      עץ השדה
    • RE: פוסט זועם ומתוסכל

      מצטער על האורך... זה פשוט יצא ככה🙉

      @יש-שדה @33064325
      אנשים צריכים להבין שאין דברים מורכבים שבאים בקלות!

      שלוחה עם מעל 20 פונקציות שמשתנות לפעמים כשאחד תלוי בשלישי או ברביעי, אין אפשרות לעשות לזה ממשק, הגמישות שבמערכת פה - היא היא - הרעיון מאחורי הלשונית ׳הגדרות מתקדמות׳!

      1001 דוגמאות למה ממשק גרפי להגדרות היה לוקח פי 2 משאבים ופי 4 זמן לפתח ופי 10 זמן לך המשתמש להגדיר מערכת אחת, מה היית עושה בלי האופציה של ׳העתק-הדבק׳????????

      אז נכון שיש עוד מקום להתקדם בפונקציות באתר בעניין ההגדרות, אבל בא נודה על מה שיש, שזה ה-מ-ו-ן!

      עוד נקודה, לא סתם יש פה אנשים מומחים בתחום שמציעים שירות בתשלום, דברים מסוג זה - עולים כסף, זה שימות הפשיטו ל׳עם שבשדות׳ את נושא מערכת טלפונית, לא בהכרח שיתאים לכל ילד מתחיל, בלי זלזול ח״ו, (במאמר המוסגר: דבר אדיר שימות יכולים לטפוח לעצמם על השכם - יצרו פה משרות חדשות, ממש מקצוע חדש נולד) אבל כל אחד יודה פה שבסופו של יום אם יעשה סיכום שעות של ישיבה על המערכת יצא לו לא קצת בלשון עדינה... בדיוק לכן, לחסוך לכם המשתמשים ה׳פשוטים׳ זמן ומאמץ וכו׳ יש אנשים שמוכנים תמורת תשלום (לא גבוהה לתמורה שמקבלים) לשבת ולהגדיר עבורכם מערכת שכמובן בהמשך תוכלו להמשיך ולשחק ולשנות, אבל כדי לחסוך לכם זמן יקר ומאמצים להבין וללמוד... time is money וככה העולם העובד!

      הנושא בלשון הסברה בפורום אולי אולי (2 אולי😉 ) נכונה בטענה, אבל אני בתור (נקרא לזה:) ׳מתקדם׳ מחפש את ההגדרה של הגבלת ניקוד לשלוחה ספציפית, מעדיף כמה שפחות הסברים ותן לי רק את השורה של ההגדרה עם ההסבר המינימלי והמתומצת של ימות. זהו.

      מבחינתי, שאין לי ביד אפי׳ לא שפת תיכנות אחת, לצערי או שלא... יש לי שפת תיכנות גאונית פשוטה וחכמה בשם yemot! ככה אני קורא לזה, בדיחה או שלא, מי שבפנים - מרוצה. מי שמתחיל - מוזמן לעבור על הפורום העשיר עם המון המון אהבת חינם ועזרה הדדית מדהימה!! בהכרח שזה לא בא בקלות בכלל!

      לכל המצטרפים החדשים, נחמה קטנה - לכו לארכיון הפורום הישן, בהצלחה לכם שם!
      [הודות ל @שמואל יש פה פורום מאיר עיניים ברור וקריא]

      עכשיו לגופו של ׳תגובה׳:

      @יש-שדה אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      כמו שהבאתי דוגמא מהשלוחת ניהול טריויה, חסרות הגדרות בסיסיות.
      עכשיו, אני יושב כאן בעמדת מחשב בתשלום, רץ 10 דקות מהבית, מגדיר הגדרות, שש ושמח, חוזר הביתה. התלמידים מתקשרים שהשלוחה לא תקינה, וכך שוב ושוב. עד ש60 שאלות שהקלטתי שוכבות כהפך שאין לה אובנין( )
      מקצוען או מתחיל, נדפקתי.

      מניסיון לא קטן, לפעמים חסר לך את ההבנה או את המושג הבסיסי ביותר שהוא לבד יפתח לך המון ׳סתימות׳ בהבנה, לדוגמא... ביום שהשיקו את הצינתוקים בחינם... לקח לי המון המון זמן עד שקלטתי שצריך פה 2 שלוחות שונות👹
      וזה לא שהיה לי ניסיון בתחום, אבל לא בבניית מערכות מורכבות וגדולות... כבר שנים אני מתעסק עם שליחת הודעות ומערכות פשוטות ובסיסיות ממש, ואז הגיע הקורונה וכו׳ וגו׳ ובשבילי זה היה סוג של ׳בומבה׳ עם ניסיון ולא מצליח להבין?! זה דפוק! בטוח! עבר יום עבר יומיים ועם סבלנות זה הגיע...
      הייתי ברור חוסך המון זמן אם היו מסבירים בתחילת השרשור שם שמדובר על 2 שלוחות, אבל זה לא הפלטפורמה כנראה! ברגע שהבנתי את זה, עף לי ההבנה הפשוטה בעוד מודולים כמו למשל שידור חי/חדר ועידה שגם שם כדי שזה יעבוד לי אני צריך 2 שלוחות עם הגדרות שונות אבל מקשרות ביניהם.
      קבלת נתונים למשל, אני רק פותח את העמוד וכבר מתייאש מראש, ביום שהייתי חייב להגדיר שלוחה שכזאת, ישבתי וקראתי מילה במילה וזהו! פשוט? די, קל? לא! אבל לא לעוף שזה שפת מתכנת... לא חייבים לזכור את כל ההגדרות בע״פ, עד היום לאחר עשרות או יותר מערכות שהגדרתי אני נכנס כמו ילד טוב לפורום-אינדקס-וכו׳ או שיש דבר שנקרא ׳סימניות׳.

      @יש-שדה אמר בפוסט זועם ומתוסכל:

      מאיפה לי לדעת שנוספו דברים חדשים, מה עם איזה מסך בצד שירצדו בו כותרות של הדברים החדשים?! שדברים נפתרו. אני יעבור כל יום על 60 נושאים שקיבלתי למייל ואני לא מתמצא בהם?!

      יש בדיוק בשביל זה ׳חדש במערכת׳, נכון, יש לך פה הצעה מעניינת במיוחד - ישר ל׳על הפורום׳!

      מקווה שהצלחתי להעביר פה למישהו את תחושותיי ולתת לו קצת מבט שונה
      בהצלחה לכולם!
      גמר חתימה טובה!😍

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: בימים האחרונים הפסיק להישמר לי בסל המחזור שידור חי בחדר ועידה speech

      באג ידוע שלא שומר הקלטות לאחונה בחדרי ועידה, בינתיים כבר שבוע הכל בסדר

      תעשו טובה תנו לי לייקים, אני משתגע שא"א לשלוח הודעה שניה תוך פחות מ120 שניות, תודה מראש.
      בינתיים אני נותן פה לכולם

      עדכון: תודה רבה לכל מי שהצביע, בשעה טובה הגעתי ל5. תודה ענקית!

      פורסם בבאגים במערכת
      ע
      עץ השדה
    • ההודעה על עבודות תחזוקה

      אפשר לבקש שבפורום יהיה את ההודעה כמו באתר הניהול עם סימון 'קראתי' או מוגבל בפעמים שבן אדם רואה? זה מציק ממש שנמצא בכל פוסט.
      או שישאר רק בעמוד הראשי ו'לא נקרא'

      תודה רבהצילום מסך 2022-03-27 ב-1.48.35.png

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עץ השדה
    • פתרון ל'חסום' בקמפיינים

      כבעל ניסיון מר, כבר כמה פעמים לא ידעתי מה לענות לאנשים כששאלו אותי "אם יש כ"כ הרבה 'חסום' בקמפיין, למה אתה לא מוציא את הקמפיין מחברה אחרת?"
      זה דבר שאין מה לעשות כרגע חוץ מלבקש מהבן אדם שישלח צילום תז וחשבונית לשירות לקוחות - דבר שלא קורה ובסבירות גבוהה לא יקרה כמעט.

      אני מציע שימות יפתחו שלוחה ב0773137770 או קו ייעודי לזה שמאפשר לפתוח את המספר לקבלת הודעות מקמפיין/מספר מסוים
      בסגנון 'אנא הקישו את מספר המערכת בו תאשרו את מספרכם לקבלת שיחות וצינתוקים'

      מה, תגיד לי ש'או שיקבל מכולם או שלא יקבל בכלל'? פיתרון זה לא! נשמע יותר נקמה.
      יש מלא קווים של מוסדות שסתם משתגעים מהנושא ללא פיתרון מעשי,
      כיום להבנתי ניתן לפנות לשירות לקוחות שיגדירו מספר כחסום לקבלת קמפיינים, אפי' שלפי ההיגיון זה קצת לא מובן, הרי ימות משמשת בסופו של דבר' כלי ובעל הקו פה הבעייתי במקרה ששולח ללא אישור, זה כמו שאדם יתבע את סלקום בגלל שהם סיפקו לפושע שהטריד אותו סים... אבל עדיין שיתנו את האופציה להירשם למספר ספציפי!

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      עץ השדה
    • לאחר השינוי בשמירת הדוחו"ת, מצורף דוגמא לקישור ישיר להורדת כל דו"ח בפורמט הרצוי

      העלו כאן את הפרטים לAPI, יש המון לקוחות שמשתמשים פשוט בקישור והעדכון שהביאו לא אומר הרבה למי שמכיר קישור שאמורים להכניס בו מספר:סיסמה, נתיב ושם מלא של הקובץ וזהו, פשוט יורד.. משכך מצורף דוגמא והסבר לקישור:

      https://www.call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?token=0773137770:1234&wath=ivr2:/5/1/approval_number_log.ymgr&convertType=html
      

      אם יש לכם כבר קישור להורדה של קובץ html מצורף הסבר כדי לשנות אותו לקישור החדש

      במקום DownloadFile רושמים RenderYMGRFile

      במקום path רושמים wath = נתיב מלא+שם הקובץ (בצורה כזאת: wath=ivr2:/5/1/approval_number_log.ymgr)

      במקום .html רושמים .ymgr

      ובסוף מוסיפים את סוג הקובץ הרצוי לאחר פרמטר convertType = את הפורמט הרצוי-html או csv או json (בצורה כזאת: convertType=html)

      כמובן שמחליפים את 0773137770:1234 במספר המערכת וסיסמא

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      עץ השדה
    • RE: הכפלת ניקוד

      @יעקב-ישראל https://f2.freeivr.co.il/post/40860
      😄😄😄😄

      אפשר לבקש דרכך ככה עוד דברים ויפותחו תוך יום??😜🤪😝

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: חדש!!! פורום ימות API!

      @איש-יהודי-טוב סליחה על השאלה, אבל מה הצורך לפתוח עוד פורום ולא להשתמש בפורום פה תחת נושא API או מקסימום לבקש שיפתחו נושא נוסף? כבר נהיה אינפלציה של פורומים...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: לקבל פקסים עולה יחידות?

      @יהודי-פשוט-וטוב שים לב, העלית בצילומסך את המספר מערכת וסיסמה שלך - תשנה ומהר...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עץ השדה
    • RE: מקבץ בקשות - של כלל המשתמשים לפיתוח **באתר ניהול המערכת**

      @brochabar אמנם נראה שזה הכיוון, אבל רוב המשתמשים עובדים על האתר הישן והבקשות מיועדות לשם, האתר החדש כנראה יש לו דרך ארוכה לפיתוח שכולם יהיו שבעי רצון ברמה של האתר הישן הפשוט והיעיל

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      עץ השדה

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עץ השדה

    • RE: שלוחת תור לפי שעות

      @צבי-ד-צ וזו הייתה כוונת שאלת @ערוץ-הסקרים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עץ השדה
    • RE: תקשורת המשך מול השרת - read

      @יוניבני כתב בתקשורת המשך מול השרת - read:

      יש לי שרת שאני פונה אליו דרך המערכת, ואני רוצה להמשיך קבלת נתונים, לא הבנתי איך אני עושה את זה,
      התהליך עבודה הוא, מתקשר פונה- המערכת בודקת לפי מספר טלפון ומביאה לו את האפשרויות המתאימות לו, ואז הוא צריך להקיש 1 (למשל), ואני צריך שזה יחזור אלי לשרת, כדי שאוכל להחזיר לו תשובה תאומת (כמובן, זה יכול להמשך עוד ועוד)
      כרגע, זה מקריא את ההודעה שהכנסתי לשרת, אבל מיד מתנתק ולא מעביר את הלחיצה.

      מה צריך להיות בשורה של read?

      תודה רבה

      type=api
      api_link=https://hook.eu1.make.com/
      say_api_answer=yes
      read=t-טסט=MOP,,1,1,Digits,yes
      api_hangup_send=no
      api_end_goto=hangup
      

      תמחק או תשנה את הקישור אם אתה לא רוצה שיתבזבזו לך אופרציות במייק 😉

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עץ השדה
    • RE: שלוחת תור לפי שעות

      @יהודה-צ-כ הכוונה ליומן שבועי, שמספרים מתחלפים לפי תוכנית שבועית פרק ימים ושעות.
      @ערוץ-הסקרים יש היתכנות? 🙏

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עץ השדה
    • RE: דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

      @אA @זאביק אני מציע אם אתה רוצה להימנע מכל זה, שבקמפיין יושמע "להסרה או שיחה עם נציג הקישו 1" וזהו.
      פחות מוצלח אבל זה יפתור לך את כל הבעיות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

      @אA הקשה על 7 רק רושם בדו"ח, והדו"ח משתנה רק בזמן שהקמפיין פעיל - ז"א שאם מישהו חזר למערכת דקה אחרי שהקמפיין הסתיים, לא תדע על זה.

      ובעניין הדו"ח - זה פעולה יומית שאפשר לדלג עליה אם המספרים שענו/נכנסו לשלוחה 1 או 2 אוטומטית מוסרים - מה שנשאר זה להפעיל את הקמפיין שוב בערב, וגם את זה לעשות בתזמון 😉.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: שלוחת תור לפי שעות

      @ערוץ-הסקרים בהחלט נדרש.
      מציע שיהיה תצוגת יומן שבועי לפי שלוחות, ותצוגת יומן שבועי לפי נציג.
      ז"א, יומן שבועי עם אפשרות להוספת "בלוקים" של שעות ובכל בלוק אפשר להגדיר נציגים מרשימת הנציגים.
      ויומן שבועי לפי נציג, אם אני רוצה לראות נציג איפה הוא משובץ במקום לעבור בכל הבלוקים לחפש.

      כמובן יהיה נחמד שהשמות של הנציגים יהיו מסונכרנים לשמות הנציגים בדוחו"ת במערכת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עץ השדה
    • RE: דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

      @אA צודק. מה שכן, הקשה על 7 לא יהיה רלוונטי אלא קודם כולם יצטרכו להקיש 1 ואז משהו נוסף.

      וגם עדיין יהיה את הבעיה של הדו"ח שכל יום צריך להוריד ולהעלות מחדש רשימת תפוצה רק מי שלא ענה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

      @אA כן אבל אז יש בעיה כמו שהוא אמר עם הדוחות במיוחד לאחר שהקמפיין הסתיים.
      ככה אפשר לעשות שכל מי שעונה או חוזר למערכת, מוסר מהרשימת תפוצה אוטומטית וככה נשארים רק מי שלא ענו.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

      @זאביק אפשר לבקש מהשירות שיגדירו לך "קמפיין פתוח" וזה אומר שלא משנה מה ההודעה שיש בקמפיין - ברגע שמישהו עונה, זה כמו שהוא חייג למערכת חזרה, ואז אתה יכול עם תפריט (כמובן עם הגדרה של הגבלה בזמן ושליחה לניתוק לאחר X שניות אם אין תגובה שלא יהיה שיחה שמישהו יענה וישאר על הקו ויטחון יחידות) לעשות שלוחה 1 תור רגיל, שלוחה 2 חלוקת מספרי אישור.
      בכל מקרה, זה מאד רגיש ובאמת יכול ללכת כמויות יחידות מטורפת, אז יש לעשות כמות גדולה של בדיקות שיבדוק את כל הכיוונים לפני שאתה מוציא הודעה בפועל ללקוחות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עץ השדה
    • RE: קניית מערכת IVR שמקבלת אסמסים?

      @בוס אפשר לשלוח מכל מערכת בימות SMSים, נייח או נייד.. מדובר פה על קבלת סמס ואל על שליחה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עץ השדה