ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ימהר 0
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 4
    • נושאים 35
    • פוסטים 501
    • הגבוה ביותר 199
    • קבוצות 0

    ימהר 0

    @ימהר 0

    287
    מוניטין
    83
    צפיות בפרופיל
    501
    פוסטים
    4
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    ימהר 0 עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ימהר 0

    • פתיחת כמה מערכות

      נשמח מאד אם תעשו שנוכל להיכנס לכמה מערכות בה זמנית (בלי גלישה בסתר)
      מיועד למי שיש לו כמה מערכות ורוצה לבדוק מה המצב ולעלות קבצים וכו'
      מקימי קווים שנעזרים הרבה ממה שעשו כבר הגדרות שונות שיותר קל לקחת ממערכת קיימת שכבר עבדו על זה מלבדוק שוב בפורם
      לדעתי יש הרבה כאלו שיש להם כמה מערכות

      עוד דבר לעשות שיהיה חשבון מאוצל כמו שיש בגוגל שיכנסו למערכת ראשית ומשם יוכלו לפתוח מערכות אחרות שבניהול של הפותח

      מקוה שמובן
      ויעזור להרבה אנשים
      כך נראה לענ''ד

      תודה רבה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      ימהר 0
    • מי זה פון קהילתי

      מעותק מהפורם הישן יכול להיות תועלת לציבור
      תודה לאאד שכתב את זה בפורם הישן

      אם יש לכם את הרשימה של הקהילה (בקובץ אקסל)
      שזה כולל מספרי טלפון/פלאפון
      והפרטים של בעל הטלפון
      תוכלו בעזרת השם לעשות "מי זה פון" קהילתי

      אז ככה:

      סדר הנתונים באקסל
      בטור הראשון - מספר הטלפון
      בטור השני את השמות
      בטור השלישי אתם רושמים ככה:

      ="0"&A1&"=t-מספר הטלפון שהקשתם מופיע במערכת על שם "&B1
      

      את הטור השלישי אתם מעתיקים לתוך קובץ "פנקס רשימות"
      ושומרים אותו בשם IdListMessage.ini
      לא לשכוח שהקידוד צריך להיות 8-utf (יו טי אף8 )

      בשלוחה אתם מגדירים:

      type=id_list_message
      voice=Gilad
      rate=-2
      record_name=no
      say_name=no
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      

      הודעות קשורות:
      M1121.wav - תחליפו את זה ל "הקש את מספר הטלפון עליו תרצה לשמוע פרטים ולסיום הקש סולמית, לשמיעת הפרטים המופיעים על הטלפון שלך הקש 1 וסולמית.
      M1122.wav - המספר שהקשתם אינו מופיע במערכת

      בנוסף
      תעתיקו את זה לקובץ IdListMessage.ini

      default=t-הַמִסְפַּר שֶהֶקַשׁתַּ אינו מופיע במערכת.
      

      שזה אומר שאם המספר שהקיש לא מופיע - ישמע את מה שכתוב כאן

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      ימהר 0
    • RE: כתבה מJDN על קווי התוכן הלימודי בקורונה

      @aabbcc אמר בכתבה מJDN על קווי התוכן הלימודי בקורונה:

      וכאן הבן שואל: אולי הגיע הזמן להפסיק את המלחמות, להתיישב פנים אל פנים - מנכ"ל ימות המשיח יחד עם עסקני הוועדה, ולהגיע להבנות ברורות, מה בידיוק צריך לשנות ע"מ שהוועדה תפתח את הקווים. בינינו זה הרי לא שינויים דרמטיים, זה בס"ה לשלם לועדה קצת כסף. (ואולי גם לשנות את השם מ"ימות" למשהו אחר מחמת כבודה של הוועדה....וד"ל).
      ובכך יבוא הכל על מקומו בשלום!

      מאשר את זה ימות המשיח ניסו כמה פעמים לשבת איתם ואין אם מי לדבר

      חוץ מזה כל השיח כאן לגבי הפרוסמות למי שאין מה למכור צריך לעשות פרסומות שיקנו אבל למי שיש מה להציע לא צריך פרסומות
      והיום כולם יודעים שאין מתחרים לימות המשיח

      אני אישית עברתי לפני חצי שנה לימות וממש פתחנו את העינים
      וחסכתי המון שעות עבודה בגלל הממשק הידידותי
      ופתחתי את הקו לרמות גבהות שלא היה לי לפני זה
      מה עוד שהכל ללא עלות ושום תשלום מה שאין בחברות אחרות שכל דבר צריכים להגיע לשירות לקוחות ולשלם כסף לפעמים

      החברות האחרות יעבדו עשר שנים ולא יגיעו לקרסוליים של ימות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • עשיית סדר בהשמעת קבצים

      לפעמים מעלים כמה קבצים ורוצים לשנות את הסדר צריכים להחליף את כל הקבצים השמות ומסתבכים

      הייתי רוצה להציע שיפתחו אפשרות הזזת קבצים לעלות קובץ השמעה אחד למעלה וקובץ אחד למטה בלי לשנות את השמות של הקבצים רק הזזת קבצים לכאן ולכאן

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      ימהר 0
    • למנהלי הפורם

      @שמואל @ימות-המשיח

      אם אפשר לעשות שהסברים מסודרים יהיה בבחר קטגוריה בשורה האחרונה ולא הראשונה
      כי כבר כמה אנשים טעו ושמו שם דברים הקשורים בעזרה הדדית
      כנראה בגלל שזה ראשון הם בוחרים זה מחמת חוסר ידיעה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • RE: אפשרות חזרה אחרי מעבר למערכת אחרת - נצרך מאוד!

      @אוהב-אמת-וצדק אמר באפשרות חזרה אחרי מעבר למערכת אחרת - נצרך מאוד!:

      כיום מוגדר שאם עברת למערכת אחרת אין לך אפשרות לחזור למערכת הקודמת - האם יש אפשרות לפתח שיהיה אפשרות חזרה?????????
      (כבר קרה לכל אחד שבטעות לחץ על מעבר למערכת אחרת ואז היה צריך לנתק ולהתקשר מהתחלה)...

      אם שתי המערכות שלך תעשה במערכת המופנית בהקשה על כוכבית שיההי הפנייה למערכת אחרת שיהיה חזרה למערכת הראשונה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      ימהר 0
    • RE: האם יש דרך לעשות צינתוקים?

      @שלמה-צובל

      החתימה שאתה חותם להם זה הסכם שלך איתם כלפי שמיא ואין להם שום מעקב על זה והם לא ידעו על זה רק על ידי מלשין וכו'
      ואין שום מניעה מפחית טכנית באתר לעשות צינתוקים רק חסימה במערכת שאי אפשר לעשות הפניות לקוים אחרים

      תלוי כמה אתה מחשיב החתימה שלך וכמה אתה עומד בדיבורים שלך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • RE: חזרה האופציה של שמיעת סך הדקות הנכנסות למערכת בשלוחת הניהול

      @חץ-חץ אמר בחזרה האופציה של שמיעת סך הדקות הנכנסות למערכת בשלוחת הניהול:

      מה השידרוג ???

      מה השידרוג אני לא יודע
      אבל מה שאני כן יודע כי מאז שעברו לשעון קיץ לא התאפס השעות בשעה 00:00 בלילה והיו שומעים במשך כל הלילה (לא יודע עד איזה שעה אני בדקתי בשעה 3 לפנות בוקר ועדיין היה העדכון שעות של היום הקודם)
      ורק בבוקר התחילו לשמוע את השעות של היום הנוכחי
      עכשיו אחרי התיקון בשעה 00:00 שומעים סך הדקות להיום 0 סודר שמתחיל יום חדש
      יכול להיות שזה היה הבעיה העיקרית יכול להיות שמשהו אחר אבל זה סודר רק עכשיו
      (אף אחד לא שם לב לזה עד עכשיו כנראה שאין כאן ציפורי לילה😀
      שים לב שאנו כבר חדשיים בשעון קיץ

      פורסם בחדש במערכת
      י
      ימהר 0
    • RE: יש אפשרות להפוך מערכת ווצאפון לivr ???

      @אור-האורות

      ראשית כל בוצאפון אין אפשרות לשנות שום הגדרות רק להעלות קבצים ולראות המאזנים והרשומים

      שנית כל תנסה לשלוח מייל עכשיו לשירות לקוחות לפעמים עונים בלילה
      תגיד אולי לפני זה קאפיטל תהילים שיענו לך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • RE: מידע נחוץ ביותר

      @בראנד

      אני לא מחנך אבל לדעתי לפי מה שאני מכיר בחורים קצת אם תתחכם עליהם פעם אחד הם יעשו פעם שניה שלא תדע בכלל ואז ידברו להכעיס מה שאתה לא רוצה

      הכי טוב לזרום איתם לעודד אותם להגיד להם שיש הודעות טובות ולשבח את זה וכך לקבל אימון אצלם שתיהיה המפקח על הקו וכך הם יעבדו איתך
      זה רק אם הקו מיועד בעקרון לדברים טובים אבל אם זה רק לשטויות אז צריכים לטפל בבחור שפתח את זה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ימהר 0

    • RE: דיבור מהיר

      @מוקיר-שבת

      נכון גם בחברות אחרות ימות המשיח יושבת על ספקים אחרים שכרגע אי אפשר דובר כבר הרבה כאן על זה והם יודעים שרוצים ונמצא ברשימת הפיתוחים בינתיים מחכים בסבלנות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      ימהר 0
    • RE: דיבור מהיר

      @אבגדה
      לא
      כרגע אין אפשרות במערכת של משחק במהירות זה נמצא ברשימת הפיתוחים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      ימהר 0
    • RE: עשיית סדר בהשמעת קבצים

      @33064325 אמר בעשיית סדר בהשמעת קבצים:

      @ימהר-0 זה דבר מצויין, אם אתה צריך משהו עכשיוי יש לי דרך לעזור לך
      ivr.8480381@gmail.com

      לא,
      מדבר בכללי שיהיה כזה דבר במערכת

      ששניאור זלמן 0 לפני 6 שעות
      @ימהר-0 , אתה מדבר על זה שכל הקלטה חדשה שמעלים הופכת להיות הראשונה?
      33064325 לפני שעתיים
      @שניאור-זלמן-0 לא, הוא מאר שלפעמים רוצים להוסיף הקלטה באמצע ולכן צריך לשנות את סדר המספרים של כל הקבצים

      שניאור זלמן הסביר את זה טוב צריכים שיהיה בכללי במערכת כזה דבר ולא יצטרכו לשנות עשר קבצים עבור קובץ אחד שהועלה בטעות לפני

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      ימהר 0
    • עשיית סדר בהשמעת קבצים

      לפעמים מעלים כמה קבצים ורוצים לשנות את הסדר צריכים להחליף את כל הקבצים השמות ומסתבכים

      הייתי רוצה להציע שיפתחו אפשרות הזזת קבצים לעלות קובץ השמעה אחד למעלה וקובץ אחד למטה בלי לשנות את השמות של הקבצים רק הזזת קבצים לכאן ולכאן

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      ימהר 0
    • RE: הקשת מספר מקוצר

      @מאיר-2000 אמר בהקשת מספר מקוצר:

      זה```
      delete_id_exit=yes
      עדיין לא סודר? או שיש איזה רעיון לגבי זה?

      אני ניסתי לפני כמה חודשים ולא עזר לי יכול להיות שכבר סודר אבל אין לי מידע

      אני אמרתי בהודעה שאם רוצים לנסות מספר אחר לנתק ולחייג שוב

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      ימהר 0
    • RE: הקשת מספר מקוצר

      @מאיר-2000

      עם זה אתה יכול לשחק ולעשות מה שביקשת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      ימהר 0
    • RE: תורים לבחירה שעה

      @רבי-יצחק
      זה הולך לפי סדר רץ או אפשר לבחור שעה מסוימת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • תורים לבחירה שעה

      האם במודל זה מודל תורים
      יש אפשרות שיהיה בחירה לפי שעה שכל אחד יוכל לבחור שעות
      ואם לא האם יש מודל כזה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • קליקרים בשידור חי

      האם אפשר במודל זה גם תוך כדי שידור חי ולא רק בהשמעות מוכנות מראש

      https://f2.freeivr.co.il/topic/4005/playfile_and_enter_digits_time-קליקרים-שידור-חי-רציף-מדומה-מרובה-קבצים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      ימהר 0
    • RE: מבחן אמריקאי

      @אבגדה
      בתוך השלוחה של המבחן שמים הקלטות ההקלטה של שאלה מספר אחד נקרא 001 וכן הלאה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      ימהר 0