• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    12 פוסטים 7 כותבים 89 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז מחובר
      זעליג @עופר
      נערך לאחרונה על ידי

      @עופר כתב:

      יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
      על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
      מצרף צילום מסך.
      6cb9e0c7-29f9-412a-b360-1c3a982c823a-image.jpeg

      אבל יש פיתרון, עושים את זה ב'משימות'

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ג מנותק
        גלאט מערכות @זעליג
        נערך לאחרונה על ידי

        @זעליג כתב:

        @עופר כתב:

        יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
        על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
        מצרף צילום מסך.
        6cb9e0c7-29f9-412a-b360-1c3a982c823a-image.jpeg

        אבל יש פיתרון, עושים את זה ב'משימות'

        או דרך API בדפדפן

        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ז מחובר
          זעליג @גלאט מערכות
          נערך לאחרונה על ידי

          @גלאט-מערכות 71be7c6a-2c3a-40f5-81f8-99f9f5386002-image.jpeg

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע מנותק
            עופר @זעליג
            נערך לאחרונה על ידי

            @זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה.
            דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S מנותק
              shz @עופר
              נערך לאחרונה על ידי

              @עופר
              אני שלחתי בשבוע שעבר דרך משימות
              אולי אין לך מספיק יחידות?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מחובר
                אליהו קטורזה @shz
                נערך לאחרונה על ידי

                @shz לי יש 9d7b8b50-2bc4-415b-8ea1-b00dc3fce4c9-image.jpeg

                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S מנותק
                  sh0548534047 @אליהו קטורזה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @עופר

                  https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0772222770:123456&tpl:1
                  

                  בגדול זה הקישור תחליף את הטוקן למספר מערכת : סיסמא שלך וכן את הזיהוי יוצא למספר שלך וכן את מספר הרשימת תפוצה.
                  אם תרצה זיהוי מספר משנה תוסיף את זה... ותשנה למספר מורשה בלבד

                  &callerId=0772222770
                  

                  אם תרצה להגדיר את זמן הצינתוק ברירת מחדל 9 תוכל להוסיף את זה מקסימום 16

                  &TzintukTimeOut=16
                  
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע מנותק
                    עופר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    במשימות לא ניתן לעשות. מציג סטטוס נכשל בכל פעם.
                    יש לי מספיק יחידות.
                    לגבי הרעיון של sh0548534047 ניסיתי וזה מה שזה מציג לי
                    0b7d6256-5292-4dff-b1e5-0f0fd5d183a6-image.jpeg
                    מה זה אומר?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • S מנותק
                      sumone
                      נערך לאחרונה על ידי

                      הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע מנותק
                        עופר @sumone
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @sumone כתב:

                        הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..

                        מה זאת אומרת?
                        למרות ששילמתי על היחידות?
                        דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
                        ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון