• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. עופר
    ע מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 14
    • פוסטים 37
    • קבוצות 0

    עופר

    @עופר

    3
    מוניטין
    16
    צפיות בפרופיל
    37
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    עופר הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עופר

    • RE: הודעות אישיות

      @אלע תודה על ההתעניינות.
      לצערי לא הצלחתי בהגדרה.
      אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי שלב אחרי שלב כיצד מגדירים.
      אגב, אם אינני טועה אין במדריך שהעלו אופציה לצינתוק למקבל ההודעה.
      תודה ענקית מראש.
      👍 👍 👍 👍

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • הודעות אישיות

      אשמח אם מישהו יוכל להסביר איך עושים שלוחה להשארת ושמיעת הודעות אישיות (שלוחה 0) עם שליחת צינתוק חינמי למקבל ההודעה וכן שישמע בכל כניסה למערכת שיש לו הודעה אישית.
      חיפשתי המון בפורום והסתבכתי.
      תודה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: חסימת טרדנים

      תודה לכולכם.
      עובד מעולה והקל מאוד על המוקדנים.
      השתמשתי בפונקציה שכתב תפארת יעקבב שאותה הבנתי יותר מהר.
      תודה גם לערוץ-הסקרים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עופר

    • RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

      @sumone כתב:

      הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..

      מה זאת אומרת?
      למרות ששילמתי על היחידות?
      דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
      ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

      במשימות לא ניתן לעשות. מציג סטטוס נכשל בכל פעם.
      יש לי מספיק יחידות.
      לגבי הרעיון של sh0548534047 ניסיתי וזה מה שזה מציג לי
      0b7d6256-5292-4dff-b1e5-0f0fd5d183a6-image.jpeg
      מה זה אומר?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

      @זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה.
      דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

      יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
      על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
      מצרף צילום מסך.
      6cb9e0c7-29f9-412a-b360-1c3a982c823a-image.jpeg

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: סליקה דרך נדרים פלוס

      @עידו עזרת לי מאוד. כמעט סיימתי את ההגדרות לפי ההוראות בקישור ששלחת לי.
      רשמתי את הערכים הבאים:
      type=credit_card
      credit_card_type=nedarim_plus
      credit_card_terminal_number=XXXXXXXXX
      credit_card_category_nedarim_plus=XXXXXXXX
      credit_card_save_cvv=yes
      credit_card_take_id=no
      credit_card_send_mail_ok=yes
      credit_card_send_mail_log=yes
      השאלה היא האם בקוד מוסד צריך להשים את הקוד הארוך שמופיע במחשב או את מספר הקופה שהוא קצר.
      בתודה,

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • סליקה דרך נדרים פלוס

      לצורך זיכוי הרבים אני צריך לדעת כיצד מגדירים שהמערכת הטלפונית של ימות תתמשק עם הקופה בנדרים פלוס והתרומות ייכנסו לקטגוריה הספציפית.
      ניסיתי בקישור המצורף וזה לא עזר.
      (https://f2.freeivr.co.il/topic/13721/הגדרות-סליקה-לנדרים-פלוס-דרך-api?_=1777554858740)
      בתודה,

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: הקלטת מערכת

      @BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:

      @עופר יצרתי לך קובץ זה לא 100% כמו ימות אם תרצה תשתמש

        p_10998121_218.mp3

      זה מעולה.
      ממש עזרת לי.
      רוב תודות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: הקלטת מערכת

      @BEN-ZION א. אין לי בינה מלאכותית. ב. גם בפעמים הספורות שיש לי אני משתדל לא להשתמש בה מסיבות מובנות.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: הקלטת מערכת

      @BEN-ZION לא הסתדרתי עדיין אבל תודה על הנכונות לעזור.
      יש אולי עוד מישהו כאן בפורום שיודע?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר
    • RE: הקלטת מערכת

      @BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:

      @עופר מופיע לך פה מספרי הודעה של הסרת מספר תעלה קובץ שקט במקום יש לך פה

      העניין שהוא שאני צריך את ההקלטה הזו כקובץ שמע. לא להחליף אותה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עופר