@אלע תודה על ההתעניינות.
לצערי לא הצלחתי בהגדרה.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי שלב אחרי שלב כיצד מגדירים.
אגב, אם אינני טועה אין במדריך שהעלו אופציה לצינתוק למקבל ההודעה.
תודה ענקית מראש.

הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עופר
-
RE: הודעות אישיות
-
הודעות אישיות
אשמח אם מישהו יוכל להסביר איך עושים שלוחה להשארת ושמיעת הודעות אישיות (שלוחה 0) עם שליחת צינתוק חינמי למקבל ההודעה וכן שישמע בכל כניסה למערכת שיש לו הודעה אישית.
חיפשתי המון בפורום והסתבכתי.
תודה. -
RE: חסימת טרדנים
תודה לכולכם.
עובד מעולה והקל מאוד על המוקדנים.
השתמשתי בפונקציה שכתב תפארת יעקבב שאותה הבנתי יותר מהר.
תודה גם לערוץ-הסקרים.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עופר
-
RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה? -
RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?
במשימות לא ניתן לעשות. מציג סטטוס נכשל בכל פעם.
יש לי מספיק יחידות.
לגבי הרעיון של sh0548534047 ניסיתי וזה מה שזה מציג לי

מה זה אומר? -
RE: מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?
@זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה.
דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי. -
מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?
יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
מצרף צילום מסך.

-
RE: סליקה דרך נדרים פלוס
@עידו עזרת לי מאוד. כמעט סיימתי את ההגדרות לפי ההוראות בקישור ששלחת לי.
רשמתי את הערכים הבאים:
type=credit_card
credit_card_type=nedarim_plus
credit_card_terminal_number=XXXXXXXXX
credit_card_category_nedarim_plus=XXXXXXXX
credit_card_save_cvv=yes
credit_card_take_id=no
credit_card_send_mail_ok=yes
credit_card_send_mail_log=yes
השאלה היא האם בקוד מוסד צריך להשים את הקוד הארוך שמופיע במחשב או את מספר הקופה שהוא קצר.
בתודה, -
סליקה דרך נדרים פלוס
לצורך זיכוי הרבים אני צריך לדעת כיצד מגדירים שהמערכת הטלפונית של ימות תתמשק עם הקופה בנדרים פלוס והתרומות ייכנסו לקטגוריה הספציפית.
ניסיתי בקישור המצורף וזה לא עזר.
(https://f2.freeivr.co.il/topic/13721/הגדרות-סליקה-לנדרים-פלוס-דרך-api?_=1777554858740)
בתודה, -
RE: הקלטת מערכת
@BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:
@עופר יצרתי לך קובץ זה לא 100% כמו ימות אם תרצה תשתמש
p_10998121_218.mp3זה מעולה.
ממש עזרת לי.
רוב תודות. -
RE: הקלטת מערכת
@BEN-ZION א. אין לי בינה מלאכותית. ב. גם בפעמים הספורות שיש לי אני משתדל לא להשתמש בה מסיבות מובנות.
-
RE: הקלטת מערכת
@BEN-ZION לא הסתדרתי עדיין אבל תודה על הנכונות לעזור.
יש אולי עוד מישהו כאן בפורום שיודע? -
RE: הקלטת מערכת
@BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:
@עופר מופיע לך פה מספרי הודעה של הסרת מספר תעלה קובץ שקט במקום יש לך פה
העניין שהוא שאני צריך את ההקלטה הזו כקובץ שמע. לא להחליף אותה.