הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
במשימות לא ניתן לעשות. מציג סטטוס נכשל בכל פעם.
יש לי מספיק יחידות.
לגבי הרעיון של sh0548534047 ניסיתי וזה מה שזה מציג לי

מה זה אומר?
@זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה.
דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי.
יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
מצרף צילום מסך.

@עידו עזרת לי מאוד. כמעט סיימתי את ההגדרות לפי ההוראות בקישור ששלחת לי.
רשמתי את הערכים הבאים:
type=credit_card
credit_card_type=nedarim_plus
credit_card_terminal_number=XXXXXXXXX
credit_card_category_nedarim_plus=XXXXXXXX
credit_card_save_cvv=yes
credit_card_take_id=no
credit_card_send_mail_ok=yes
credit_card_send_mail_log=yes
השאלה היא האם בקוד מוסד צריך להשים את הקוד הארוך שמופיע במחשב או את מספר הקופה שהוא קצר.
בתודה,
לצורך זיכוי הרבים אני צריך לדעת כיצד מגדירים שהמערכת הטלפונית של ימות תתמשק עם הקופה בנדרים פלוס והתרומות ייכנסו לקטגוריה הספציפית.
ניסיתי בקישור המצורף וזה לא עזר.
(https://f2.freeivr.co.il/topic/13721/הגדרות-סליקה-לנדרים-פלוס-דרך-api?_=1777554858740)
בתודה,
@BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:
@עופר יצרתי לך קובץ זה לא 100% כמו ימות אם תרצה תשתמש
p_10998121_218.mp3
זה מעולה.
ממש עזרת לי.
רוב תודות.
@BEN-ZION א. אין לי בינה מלאכותית. ב. גם בפעמים הספורות שיש לי אני משתדל לא להשתמש בה מסיבות מובנות.
@BEN-ZION לא הסתדרתי עדיין אבל תודה על הנכונות לעזור.
יש אולי עוד מישהו כאן בפורום שיודע?
@BEN-ZION כתב בהקלטת מערכת:
@עופר מופיע לך פה מספרי הודעה של הסרת מספר תעלה קובץ שקט במקום יש לך פה
העניין שהוא שאני צריך את ההקלטה הזו כקובץ שמע. לא להחליף אותה.
מישהו יודע היכן אפשר להוריד את ההקלטה של "הסרתם בהצלחה את הטלפון שלכם מרשימת התפוצה"?
זה מאוד דחוף לי.
תודה לכולם
מישהו יודע אולי איך מגדירים שלוחה כניתוב לכמה מספרי טלפון ישראלים שיחייג לכולם בו זמנית עם 3 ספרות בסוף?
חשוב לי מאוד
תודה
זה משלוחה של ניתוב למספרים ישראלים.
פשוט החיפוש בפורום לא עובד לי אלא רק חיפוש גוגל שזה כמו למצוא מחט בערימת שחת. תודה.
announce-position=yes
announce-frequency=90
announce-holdtime=no
strategy=roundrobin
wrapuptime=5
timeout=20
retry=5
musicclass=default
;הוספת ספרות בסוף המספר
queue_your_id_add=000
;מאפשר ממתינה
;ringinuse=yes
תודה לכולכם.
עובד מעולה והקל מאוד על המוקדנים.
השתמשתי בפונקציה שכתב תפארת יעקבב שאותה הבנתי יותר מהר.
תודה גם לערוץ-הסקרים.
יש לי מרכזיה טלפונית שכמה שובבים החליטו לטרטר לי את המוקדנים.
מישהו יודע איך אפשר בשלוחת תור לחסום מספרים בלי שזה יחסום את שאר המתקשרים?
זה חשוב לי בשביל כמה מערכות ושירות הלקוחות בלאו הכי עמוס בימים האלה.
אשמח לקבל פתרון איך ניתן לפתור זאת בקלות דרך ניהול המערכת.
כיצד ניתן לשנות את מספר המנהל שמוגדר במערכת כדי שאוכל לעשות איפוס וכו' עם המספר החדש שלי?
כיצד ניתן ליצור שלוחה שכאשר נכנס מאזין נשלח צינתוק למנהל ואז נפתחת ביניהם שיחת ועידה.
חיפשתי בפורום וחוץ מזה שהסתבכתי בהגדרות אני גם צריך שיוכלו כמה מנהלים לענות לשיחות בו זמנית.