מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?
-
יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
מצרף צילום מסך.

-
@עופר
לא היה להם אף פעם -
-
יש לי מערכות גם בימות המשיח וגם במבזק.
על פניו מדובר בחברת בת של ימות המשיח עם ממשק ניהול זהה אך היום כשניסיתי לעשות קמפיין צינתוקים האופציה הזו כלל לא הופיעה לי בלשונית "שיגור הודעות" וגם דרך "משימות" זה לא הולך.
מצרף צילום מסך.

אבל יש פיתרון, עושים את זה ב'משימות'
או דרך API בדפדפן
-
-
@זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה.
דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי. -
@עופר
אני שלחתי בשבוע שעבר דרך משימות
אולי אין לך מספיק יחידות? -
@shz לי יש

-
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=0772222770:123456&tpl:1בגדול זה הקישור תחליף את הטוקן למספר מערכת : סיסמא שלך וכן את הזיהוי יוצא למספר שלך וכן את מספר הרשימת תפוצה.
אם תרצה זיהוי מספר משנה תוסיף את זה... ותשנה למספר מורשה בלבד&callerId=0772222770אם תרצה להגדיר את זמן הצינתוק ברירת מחדל 9 תוכל להוסיף את זה מקסימום 16
&TzintukTimeOut=16 -
במשימות לא ניתן לעשות. מציג סטטוס נכשל בכל פעם.
יש לי מספיק יחידות.
לגבי הרעיון של sh0548534047 ניסיתי וזה מה שזה מציג לי

מה זה אומר? -
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות