• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. MGM IVR
    M
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 15
    • נושאים 58
    • פוסטים 1066
    • הגבוה ביותר 414
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    MGM IVR

    @MGM IVR

    691
    מוניטין
    527
    צפיות בפרופיל
    1066
    פוסטים
    15
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    גיל 23

    MGM IVR הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי MGM IVR

    • בקשה אישית מכל מי שנעזר פה בפורום

      מעשה שלא היה, כך היה:

      אז אתה משתמש חדש/ותיק שמעוניין להעזר פה בפורום על ידי החברים הנפלאים,
      וברור כמובן שחיפשת בחיפוש ולא מצאת מה שרצית, ואפילו חיפשת בחיפוש גוגל בפורום ו... עדיין לא מצאת את מה שחיפשת, ועכשיו אתה ניגש לכתוב את השאלה שקשה לך.

      למשל איך מפעילים ב api את הצינתוקים.

      למה? כי יש לך שלוחת api שחבר שלך (שקצת יודע לבנות ופעם רצה להיות מתכנת) בנה שדרך שם עושים רישום וכו משהו מ-ד-ה-י-ם בשביל ההסעות של הישיבה וכו׳

      אממה, אתה רוצה להרחיב את זה שלפני הרישום אפעס, ייכנסו גם כן אל הצינתוק כדי שידעו מתי יש הסעות.
      ואתה רוצה שזה יהיה באותה שלוחה , כי ככה הצד הטכני שבך אומר שזה צריך להיות.(והגיוני מאוד שהוא צודק.)

      אבל מה לעשות שחבר שלך התחתן בדיוק בסייעתא דשמיא, ואתה לא רוצה להפריע לו, במיוחד שהוא רוצה עכשיו ללמוד בכולל ב״ה ולא בדיוק לתכנת.
      אז קמת ופשוט נרשמת לפורום הנפלא הזה, עברת על התקנון, חיפשת בפורום, ואף אחד לא שואל את זה, עכשיו בא נעקוב קצת אחריך ונראה מה עשית...

      בהתחלה עברת שוב על התקנון .
      אחרי זה חיפשת שוב בפורום כי זה ככה כתוב בתקנון, וגם כדי שלא יצא פדיחות ומישהו בדיוק אתמול כתב את זה, וכולם יחשבו שלא קראת את התקנון.
      עכשיו הגעת אל השאלה.
      אתה ניגש ל פורום מפתחים api כי זה מה שאתה הרי, לא? - צריך עזרה בapi.
      ושם פותח נושא שבכותרת כתוב משהו כמו (אני לא זוכר בדיוק..)
      ״עזרה| כיצד מעבירים אחרי הרישום לשליחת צינתוק״
      או משהו כמו
      ״בקשת מידע| כיצד מצנתקים אחרי שלוחת רישום״

      ובתוכן הנושא אתה כותב משהו כמו
      ״בניתי שלוחת api״ (אתה, הוא, מה זה משנה)
      ״ושם עשיתי רישום להסעות של הישיבה, ואני רוצה שאחרי שנרשמים אני יוכל לצנתק לכולם כשמגיע ההסעה״
      ״אשמח לעזרה מהר, זה רלוונטי ממש לעוד כמה ימים לשבת חנוכה״

      או משהו כזה.

      ואז מיד אחרי כמה שעות/דקות אנשים נפלאים מהפורום פה התחילו לעזור לך.
      אחד מהם למשל רשם,
      ״באיזה צורה אתה רושם אותם להסעות?״
      אחר פירט יותר,-
      ״אתה רושם אותם אצלך? או בימות? ואם אצלך במסד? באיזה סוג מסד?
      ואתה ענית כמו גדול,
      ״הרישום נעשה אצלי, (כי למה שירשם בימות אם זה בapi? כלומר החבר שבנה הוא הרי מתכנת, לא?)
      מה זה מסד? כדי שאני יוכל לענות לך באיזה מסד?״

      ואז ענו לך משהו כזה.
      ״אז איפה הבעיה? תריץ לולאה (כן כן , ממש ככה הם כתבו) על כל המספרים , תוסיף לרשימת תפוצה עם הפקודה ״ UpdateTemplateEntry ״ותפעיל צינתוק עם הפקודה RunCampaign וזהו.״

      וישר אחרי זה מישהו אחר תיקן את ההוא ואמר לו שאתה יכול להעלות את כולם בבת אחת עם הפקודה ״ UploadPhoneList״ אבל עדיין יצטרכו את הפקודה ״RunCampaign״.

      ואתה לא כל כך אחזת מה זה, אז שאלת שאלת תם.
      ״איפה אני שם את כל הפקודות האלו?״

      ולא הבנת למה פתאום ענו לך כל מיני תשובות מוזרות כמו
      ״אתה בונה פונקציה שמעלה את הקובץ אל ימות המשיח״
      אז אתה שאלת,-
      ״מה זה פונקציה?״

      ואז הוא שאל אותך
      ״באיזה שפה אתה כותב?״
      ואתה חשבת שהם ממש השתגעו, אבל בכל זאת ענית
      ״עברית נראה לי..״
      והוא ענה לך
      ״חשבתי שאתה כתבת את הקוד שרושם להסעות.., לא משנה בכל אופן, איך הרישום להסעות מתבצע?״
      ואז אתה ענית
      ״זה חבר שלי עשה ואני לא זוכר בדיוק איך, אבל עם api, וכתבתי שאני עשיתי כי עשינו ביחד״ (ולא שיקרת, אתה אמרת לו מה לעשות והוא רק ביצע)

      אז ענו לך
      ״אבל באיזה צורה הוא עשה את הרישום??״
      ואתה מרגיש כאילו הכל חוזר על עצמו ומקבל סחרחורת.
      ואז אתה מחליט שאין ברירה ופשוט מתקשר לחבר ואומר ש״לא נעים לי וכו׳ וכו׳ אבל אני חייב צינתוקים ואני לא יודע איך בנית לנו את המערכת ואם תוכל לעזור כי זה 5 דקות בשבילך וזה למען טובת הישיבה והציבור.״
      והוא כמובן שהסכים כי הישיבה עדיין חשובה לו (בכל זאת זאת הפעם הראשונה בסדרה שאתה מתקשר אליו..)
      ואז כשהוא שומע ממך את מעלליך עד ששאלו אותך מה זה פונקציה, שם הוא מתגלגל מצחוק, ומחליט לספר לך סיפור אישי.
      ״אתה זוכר כשבניתי את המערכת הזאת, באתי אליך לספר לך את זה (אז , כמו היום, אסור טלפונים בישיבה)
      ואמרתי לך שבשביל להריץ את זה טוב חייבים שרת שעולה כסף, או שרת חינמי שקורס מלא, ועדיף בכלל לא להשתמש בו. או שנעשה את זה על ימות המשיח שזה פחות מגניב ופחות ניתן לשינוי ולחיבור עם נדרים פלוס לרישום.. אבל עדיין זה חינמי.
      ואתה אמרת לי שבינתיים נעשה על ימות המשיח, כי בדיוק המשגיח לא התלהב מהרעיון של נדרים פלוס, וגם כי אין לך בדיוק כסף לשרתים עכשיו״

      ״נו, אני זוכר את השיחה, ואז?״

      ״אז זה הכל, כל הרישום הוא פשוט הוספה לרשימת תפוצה.., ובשניה תוכל להפעיל צינתוק , והכל בסדר, יותר מזה, זה בכלל רישום לצינתוקים חינמיים ואפילו זה לא יעלה לישיבה כסף וזה הכל.״

      ״אז מה עכשיו תכלס לעשות?״ שאלת אותו.
      ״פשוט תפתח שאלה בפורום בקטגוריה של עזרה הדדית ותשאל שם מה לעשות בדיוק״

      ואז הלכת ופתחת נושא בעזרה הדדית למתקדמים.., עד שהבנת שגם זה לא המקום, ופתחת בעזרה הדדית למתחילים, ושם ענו לך, מהר ומדוייק,

      למה אני כותב את כל זה?
      א סתם כדי לפרוק תסכול על הסיפור הזה שלא היה.
      ב כי באמת, תכבד את האלה שעוזרים לך, ואל תשאל אם אתה לא מבין את השאלה, לא סתם אמרו רבותינו, שאלת חכם - חצי תשובה.
      ג כי אם למשל כתבו לך שתעשה פונקציה,או שתריץ לולאה, אז תחפש בגוגל מה זה, לפני שאתה שואל, כי אז היית קולט שאתה לא במקום, מתנצל וממשיך ישר לטלפון אל החבר..
      ד שאלות למשתמשים מתקדמים הם כאלה למשתמשים מתקדמים , ולא למישהו שלא מבין במערכות, אבל כן בנה כבר קו הקלטות ששולח אוטומטי למייל!!
      ה בכללי, יש לייק אם מישהו עוזר לך, זה מתסכל אם עזרו ולא קיבלו לייק, מצד שני, אני לעולם לא יבקש לייק, כי לייק זה לא משהו להתגאות בו, אלא הכרת תודה, ולמה שארצה שיכירו לי תודה אם לא מגיע לי?
      ו בהמשך ל-ה , אם אין לך מספיק מוניטין בשביל לייק, אל תרשום תודה, משתמשים שעזרו לך, הם בדרך כלל כאלה וותיקים, שמעדיפים שלא תגיד תודה, מאשר שתכתוב פוסט משהו כמו,
      ״תודה רבה רבה, אין לי עדיין את היכולת לשים לייק״ ואז להוסיף קריצה, כלומר תעזור לי - לעזור לך.
      ז תלמד לשאול שאלות, אני בדרך כלל לפני שאני מפרסם משהו (אפילו את זה) אני משתדל לעבור על הכל מהתחלה ועד הסוף, לראות אם מה שכתבתי ברור גם למי שלא מונח בנושא אבל מכיר את התחום,

      למשל בקטגוריה של שאלות ועזרה הדדית למשתמשים מתקדמים, יתקבל בברכה שאלה כמו :
      ״אני מנסה להוסיף כמה מנהלים לחדר וועידה אבל הסתבכתי,כי זה מיקום לא נגיש מהטלפון אלא רק מהמחשב וניגשים אליו עם did_go_to ואני לא יכול להוסיף דרך הטלפון , ואני צריך כן להוסיף דרך הטלפון.
      (אגב התשובה היא - במקום did_go_to להשתמש ברשימת תפוצה.)
      אבל לא ניתן לשאול כזאת שאלה בשום קטגוריה אחרת.
      כי זה תוכן שמובן למי שמתקדם במערכות, אבל לא למתחיל שלא ידע אפילו מה זה did_go_to או למה ואיך שלוחה לא נגישה מהטלפון.

      או בקיצור (כי יצא קצת ארוךך) פשוט מאוד תקרא את השאלה , אם אתה הבנת בלי שום ידע מוקדם, ( כמו שזה רץ על שרת, שהקוד כתוב בapi) אז כולם יבינו גם כן ויוכלו לעזור לך.
      ח תיהיה זמין לפחות ב 3 שעות מהרגע שהעלת את השאלה, זה לא הוגן להעלות שאלה, ולברוח.
      כי כשמנסים לעזור לך לא מצליחים , וכשאתה נוחת פתאום, אין חשק לעזור לך.

      מקווה שקראתם עד לפה, ושהבנתם את דבריי,
      מקווה שהפורום יהיה מקום שעוד יותר כיף יהיה להיות בו, ולעזור לכולם.

      פורסם בעל הפורום
      M
      MGM IVR
    • RE: אחסון קבצים במערכת - מידע והגבלות

      אני רק רוצה להרגיע את הציבור... זה מהלך שקרה בליל ה-02.02.2023, לפני למעלה משנה !
      עכשיו רק מודיעים את זה באופן רשמי, ואם עד עכשיו לא שמתם לב שנמחק משהו או שקרה משהו, אין סיבה שעכשיו זה יציק לכם.

      פורסם בחדש במערכת
      M
      MGM IVR
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:

      אנסה לפרט עד כמה שאני יכול, ערכתי קצת את סדר דבריך, כדי שאענה בתמצות,

      אני חושב שReseller הוא אמנם משווק של ימות המשיח, אבל הוא יותר מזה,
      הוא בעצם יכול לקחת את הפלטפורמה של ימות המשיח, ולעשות מזה משהו הרבה יותר גדול!
      למשל, לעשות מודלים שיעבדו רק בריסיילר שלו,
      לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו, יעיל יותר, מהיר יותר, מימות המשיח על 99 אחוז מהדברים,
      לקבל כסף על ככל המערכות שלו, על דקות שיחה,
      לא בשביל לקבל 50 קווים,

      ציפיתי ליחידות מוזלות,
      למה שלקוח יקנה ממני יחידות אם אני מוכר יותר יקר או במקרה הטוב - במחיר של ימות המשיח (הרי אני קונה במחיר שלו, ואני צריך להרוויח מעבר למס הכנסה, מע"מ והוצאות של סליקת האשראי)?

      דבר ראשון, אתה לקוח גדול שיש תחתך הרבה לקוחות, מה עם למשל לקנות מימות 100k יחידות, ולמכור ללקוח לפי החבילות הרגילות? ואז להישאר עם סכומים נאים ממש באמצע, (למשל אם קנית ב8 אגורות ליחידה, ואתה מוכר הלאה ב15 אגורות (שזה גם זול..) הרווחת פה 7 אגורות ליחידה, תכפיל ב100k, ועשית לאורך זמן אחלה כסף, בלי מאמץ, ועם שירות טוב יותר ללקוח, כי היחידות אצלך זולות יותר..

      קוים מוזלים, - אני אישית ניידתי מאות קווים מבחוץ, אל הריסיילר שלי, אם אתה גדול, ויש לך לקוחות, תעשה משו כזה גם,
      יצא לי בערך 1 למספר, פתוח לקומה הכשרה..
      אם אני מוכר ב14 שקל (10 פחות מימות) עדיין הרווחתי 13 שקל למספר,

      אולי איזו הדרכה קטנה כדי להכיר יותר טוב את המערכת ואיך בונים אותה,

      יש את הפורום... תעבור עליו, תלמד אותו, תבנה מערוכת מורכבות, ותגדל, כמו בכל תחום, אין קיצורי דרך.

      אולי הסבר על מודל הפרסומפון,

      זכור לי ששלחו איזה מייל על זה, לא זוכר כבר את הפרטים, בגדול כשמו כן הוא.. מפרסמים אצלך בקו, ואתה תקבל כסף.

      או כמה עולה לי (ומה זה בכלל) קו זהב וכו' (עד כמה שהצלחתי להבין, במכירות ובשירות לקוחות לא חזקים בתחום הריסיילרים, יש רק אחד שמטפל בזה, וכנראה הוא עמוס כי די קשה להשיג אותו, וגם כשהוא איתך הוא נשמע על קוצים, גם במייל לוקח זמן לקבל תשובות).

      עלויות כרגיל עד כמה שידוע לי, כמו כל לקוח, אלא אם תנייד מבחוץ, ואז זה שלך.

      למה שלקוח יקנה ממני קו אם מימות המשיח הוא מקבל קו ראשון (לפחות) חינם ואת כל השאר הוא מקבל במחיר יותר זול ממה שאני יכול לתת לו (שוב, מהסיבה הנ"ל)? שלא לדבר על זה שבמקרה הצורך הוא מקבל שירות ישירות מהחברה עצמה, שזה תמיד יותר טוב.

      לגבי קווים, עניתי לעייל, לגבי שירות, להפך בדיוק, אצלך הוא יכול לקבל את השירות הטוב ביותר!
      אתה יכול להקצות נציג לכל 10 איש גם.. אם יש לזה הצדקה כלכלית מבחינתך או אם הלקוחות משלמים על זה.

      במקום כל הבלאגן הזה, אני אכוון לקוחות לפתוח קו ישירות בימות המשיח, לקנות עוד אם צריך, כנ"ל יחידות ואני אבנה לו את המערכת, ואז כשיצטרך לפתור בעיות שיפנה אליהם... למה אני צריך גם להתעסק עם בעיות כשאני כמעט ולא מרוויח כלום?

      אתה מרוויח המון, אתה מנהל את כל הלקוחות ממך, אתה מפתח דברים עבור הלקוחות שלך, אתה בונה מודלים שיעבדו רק להם,
      אתה מתפרסם כאיש מקצוע שנותן שירות טוב, ממתג את עצמך כחברה רגילה ונותן ללקוח שירות מא ועד ת, ולא אומר להם, לכו תפתחו בימות קו ב23.4 שקל, ותחזרו אליי, תשלמי לי ואני אבנה את הקו, לכו תקנו יחידות משם, לכו תפנו לשירות שלהם,
      אתה מנהל את הלקוחות, ועל זה מתמחר את השירות שלך.

      מערכת ניהול יותר טובה (CRM), זכור לי שימות המשיח פרסמו משהו בעניין, לא יודע להרחיב למי מביאים ומה.

      מנהל תיק לקוח שיהיה זמין וידע לענות תשובות על שאלות כמו - איך הופכים בחזרה קו מרכזיה (לשיחות בלבד) לקו IVR,

      אתה מסדר לבד בcrm,
      יכול להיות שבגלל שאין לך גישה לcrm, אתה מאבד קצת את היכולת לטפל בעצמך בלקוחות שלך, לא יודע, אבל גם בלי crm, יש מלא מלא דרכים לפעול ולטפל, crm עוזר, לא עושה דברים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • חדש | קו לשעון מעורר בכל שעה שתרצו

      בעז"הי יצרתי קו שבו ניתן להירשם לשעה מסוימת ולקבל צינתוק בשעה שביקשתם
      כשחוזרים למספר שממנו קיבלו את הצינתוק מושמע הודעה עם הזמן שבו ביקשת לקבל את הצינתוק

      איך משתמשים?

      מתקשרים ל 0795686199 (כרגע חסום, מספר זמני) או ל 0795076178-פתוח כרגע
      ובשלוחה 1 מקישים ב 4 ספרות ולאחר מכן # את שעת הצינתוק הרצויה
      (למשל לשעה 14:00 מקישים 1400#)
      מאשרים 1 לקבלת הצינתוק
      וזהו

      (שימו לב, עקב כשלים טכניים, לוקח זמן להתעדכן שאתם מקבלים צינתוק [בערך 3 דקות עיכוב] כך שאם בשעה 08:00 תירשמו לצינתוק בשעה 08:03 לא בטוח שתקבלו את הצינתוק)

      בשעה 14:00 כל יום יצנטק אליכם מספר זה 0799405940 (כרגע חסום, מספר זמני)

      אם תחזרו למספר הזה 0799405940 יושמע לכם הודעה
      "שלום לך , קיבלת התרעה זו כי נרשמת לשעון מעורר בשעה 14:00"

      לביטול קבלת הצינתוק התקשרו שוב למערכת ובחרו 1 ואז את השעה שקיבלתם צינתוק ואז לחצו 2 להסרה מהרשימה.

      מקווים לשדרג את הקו עוד ועוד.

      מי שרוצה להשתמש במערכת ולא יכול כי זה חסום לו
      יכול לקחת כל מערכת של ימות המשיח בשרתים הרגילים (לא פריווט)
      ולהגדיר : (יש שתי אופציות)
      1 -

      type=nitoviya
      

      ושם להקיש את המספר של המערכת
      2 -

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0795686199 
      
      

      מי שרוצה להטמיע את זה במערכת שלו, (בתשלום בלבד) אפשר לשלוח מייל ל MGM025024440@GMAIL.COM

      לתגובות
      https://f2.freeivr.co.il/topic/6947/תגובות-על-חדש-קו-לשעון-מעורר-בכל-שעה-שתרצו

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      M
      MGM IVR
    • RE: חסימת החיוג לימות המשיח

      כל מי שהיה בקו מסויים, נחסם בגלל שהיה בקו חדר ועידה פתוח ומאזינים למאזינים פתוח ללא שום סינון,ף וזה דבר הנוגד את תקנון ימות המשיח, ימות המשיח מתייחסים לנושאים אלה בחומרה רבה, לכן כל מאזיני הקו נחסמו, במידה ואתה מעוניין לשחרר את החסימה יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות בכתובת המייל: cs@yemot.co.il ולציין בנושא המייל: "עבור מחלקת הביטחון".

      הקו היה ב ריסיילר MGM (אצלי.)
      הקו היה של אחד הלקוחות שלנו.
      והיה בו שלוחות ממש אסורות כשרותית (ואולי אף חוקית),
      זה היה קו כללי, של עוד כמה קווים כגון קו העבודות ועוד.
      מכיוון שאותו לקוח הפר את כללי ימות המשיח הקו כולו נמחק לצערי.
      אנחנו בבדיקה מול ימות המשיח האם נוכל להמשיך ולהפעיל את הקווים האחרים שבהם לא היה בעיה.
      כרגע לצערי נראה שכל מי שנרשם לרשימת התפוצה של אותו קו נחסם לחיוג לקווים ימות המשיח.

      ובנימה אישית.
      אל תביאו לאף אחד סיסמה של המערכת שלכם,
      אל תעשו קווים שחורגים מהתקנון, התקנון הוא לא לרעתכם.
      חבל שיחסמו לכם עבודה של שנים...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: המספר של הקו יוטיוב

      @כככ כתב בהמספר של הקו יוטיוב:

      @MGM-IVR ואין אפשרות לעשות קו כזה מסונן אם כן זה יהיה פיתוח מאוד שימושי לכל בעלי הטלפונים הכשרים

      כשאני מקים דבר כזה בניתי אותו מראש עם סינון הסינון עבד 90 אחוז,
      אבל אני לא מעוניין להכניס את יוטיוב לפלאפונים הכשרים,
      כמו שאני לא מעוניין להכניס את ווצאפ ... ולכן כתבתי שאפשרי לפתח במחיר יקר
      וכמו שאני לא מעוניין להכניס את chat gpt,

      יש דברים שנועדו למחשב, וגם שם שיהיו מסוננים,
      ואסור , פשוט אסור, להנגיש אותם לכל זאטוט עם פלאפון / בחור ישיבה שיש לו קצת זמן פנוי.

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • לקנות יחידות דרך האתר..

      אהה
      וגם שיוכלו להעביר מרחובות לבזבל

      פורסם בבקשות לפיתוח
      M
      MGM IVR
    • RE: עריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...

      @חד-בדרא כתב בעריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...:

      @MGM-IVR
      טוב,
      למה מישהו ישדרג אותו עוד? בכיף...
      אם יש לך רעיונות ליעול תשנה ותעדכן אותי...
      e0548433917@gmail.com

      אתה חושב על עכשיו...
      אני חושב על ילדים משועממים שינכסו אותו לעצמם, על יחידות שתקנה ויקחו ממך, ועל צינתוקים שיפעילו משם לכל הקומה הכשרה, ואתה תיתבע על זה בבית המשפט..
      זה קו שלך, ובאחריותך לכל דבר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: מקש מיועד להסרה מרשימת הצינתוקים

      @שמחה-זו-הסיסמא כתב במקש מיועד להסרה מרשימת הצינתוקים:

      @א-גוטן
      לא הבנתי את הבקשה שלך
      אתה רוצה שבכל קו יהיה אפשר לעשות את זה ?
      כמו במקש 0
      או בטלפון של שירות הלקוחות
      הבקשה שלך מעורבבת קצת...

      הוא מציע 2 דברים.
      1 שיהיה מקש קבוע / סדרת לחצנים קבוע, שלא ניתן לשינוי על ידי בעל הקו, ששם יוכלו להסיר מכל רשימות הצינתוקים.
      2 שיהיה מערכת של ימות, שמקישים שם מספר מערכת, ומפסיקים לקבל ממנה צינתוקים

      פורסם בבקשות לפיתוח
      M
      MGM IVR
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:

      @MGM-IVR כן, אם אני מתכוון להיות בכזה סדר גודל ולהשקיע כ"כ הרבה כסף, אבל בתור התחלה א"א לקנות כ"כ הרבה יחידות... ולהתפתח עד שמגיעים לכל זה, זה די קשה... בקטע הזה אתה צודק, אבל עד אז הדרך ארוכה וקשה, ולא כ"כ מתגמלת...

      דבר ראשון אשמח אם תשלח מייל אליי, אל Tzvi@mgmivr.com ונתכתב קצת באישי,

      בתור התחלה אני יכול להגיד לך, אם קיבלת 50 מספרים - על מספרים אל תדאג עכשיו,
      על יחידות גם אל תדאג,
      תתייחס לזה כאילו אתה באמת שולח את הלקוח שלך שיעשה רכישה של יחידות בימות המשיח, ורכישה של קו בימות המשיח, רק שזה כן יהיה תחתיך בריסיילר,
      תן לו שירות טוב, מחירים הוגנים על בניה, ואם צריך גם על תחזוק, ותתייחס בחודשים הראשונים כאילו זה הביזנעס שלך..
      בניה בכסף, ותחזוק.
      כשתהיה יותר גדול קצת (כשיסתיימו לך ה50 מספרים.. = בערך 40 לקוחות )
      עד אז יהיה לך קצת כסף שתשמור, ותעשה עסקה רצינית של קווים (100-200 ומעלה)
      שם זה רווח רציני יחסית, כי אם אתה עובד טוב, אתה מקבל קו בשקל בערך, ואפילו בפחות, ואז כל קו שמכרת במחיר קצת יותר נמוך מימות (ימות מוכרים ב23.4 ? תמכור ללקוחות שלך בלבד, ב18) ועשית אחלה כסף מהצד,

      אז תוכל להתחיל לברר אצל הלקוחות אם מישהו צריך כמות של יחידות, לאחד כמה הזמנות דרכך.. ולגזר באמצע יחידות בזול / כסף

      בקיצור, כמו בכל דבר אי אפשר להתחיל ולבקש להגיע לסוף..
      תתחיל מקטן, ותחשוב על העלות בניה שאתה לוקח מהלקוחות, ולא על רווחים נוספים,
      ככל שתגדל יותר, יהיה לך יותר אופציות לרווחים מהצד, למשל, קווים שתמכור, יחידות שתמכור, דקות האזנה שתקבל עליהם תגמול, וכולי וכולי,
      לאט לאט תקים מחלקת פיתוח, עם פיתוחים שיהיה רק אצלך, ותוכל למשוך עם זה עוד לקוחות, בסכומים יותר גבוהים, וכולי, הגלגל מתגלגל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי MGM IVR

    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      אפשר שתביא מפתח חיצוני שיעשה לך את הצד שרת, ואנחנו נעבוד מולו ונעשה את הצ לקוח.

      זה בדיוק מה שכתבתי שכדאי שתעשה

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      אשמח להצעת מחיר, ובנוסף האם צריך שרת? או שהמתכנת נותן את זה גם?
      סורי על הבורות.

      אתה צריך לפנות למתכנת, שיבנה לך צד שרת שאליו נדרים פלוס יוכלו להתממשק ועוד קו טלפוני

      כמו שכתבתי למעלה באחת ההודעות, אני דיי עסוק כרגע ב"ה אז ההצעת מחיר תהיה יקרה מהרגיל ואולי תיקח זמן, אז לכאורה כדאי לך לחפש מישהו אחר שיעשה את זה
      אם בכל זאת אתה רוצה לקבל ממני הצעת מחיר, תפנה למייל cs@mgmivr.com עם אפיון מלא של הטפסים שאתה רוצה, ואשתדל להביא הצעה במהירות האפשרית

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      @MGM-IVR @עידו @clickphone
      אולי לא הובנתי.
      המערכת שיש לי היא בימות המשיח, וגם הטופס עדיין לא בנוי, אבל אין לי סיבה לבנות אותו אם אני לא יכול לסנכרן.
      תכלס, נדרים פלוס מאוד מוגבלים.

      • אין אופציה לזיהוי עם ת.ז שלא רשומה בנדרים פלוס עצמם מה שמקשה על התהליך לגמרי, כי מדובר בבחורים צעירים ולמה שיהיה להם חשבון בנדרים פלוס.

      • בנוסף נדרים פלוס לא מעדכנים את השיטס לפי מספר כל שהוא אלא פשוט מוסיפים שורה בכל פעם, מה שלא יעזור להושיב עליו את ימות המשיח.
        כנראה שבתכלס לא אפשרי לסנכרן ב 100 אחוז את כל הנתונים הללו.

      שלחתי להם את הקישור הזה: https://matara.pro/nedarimplus/Forms/3158.html
      ששם יש הרשמה ללא צורך בחיבור לנדרים, הם טוענים שזה מפתח חיצוני. וכבר הגיע ל מאות שעות עבודה.
      (רק שאני לא מבין, הם טוענים בד"כ שהם לא מסכימים מפתחים חיצוניים)

      אא"כ יש למישהו רעיון אחר.

      יש טופס בנדרים פלוס שאני בניתי (כמתכנת חיצוני) כי היה להם עומס נוראי בפיתוח, אז הם הסכימו אחרי שכנועים
      אל תחשוב אפילו על הכיוון הזה, זה מסובך ממש, ומורכב נורא הצורה לעבוד מולם, ואין כאן המקום להרחיב.

      הכי נח ונכון שתפנה למתכנת שיקים לך API שהם יפנו אליו ויקבלו נתונים, ואליו הם ישלחו את הנתונים, ותקים קו טלפוני שיתממשק עם הAPI הזה גם כן.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: יש כאן ריסיילר שמתעסק עם API

      @עידו כתב ביש כאן ריסיילר שמתעסק עם API:

      אשמח להתייעץ עם מישהו מהתחום.
      בפרטי, תודה

      מוזמן

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @עידו כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      נכון, אבל זה לא יעזור לו בשביל להשמיע בקו שלהם מידע שהוא מכניס.

      אם כרגע יש לו מערכת שעובדת, עם סנכרון של נדרים פלוס, לא רואה שום סיבה שאם הוא יעשה קו שיעשה חיקוי של נדרים פלוס זה לא יעבוד

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      במידה ויש לי מערכת הרשמה בנדרים פלוס + מערכת עדכון פרטים.

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      כך שהנרשמים מנדרים פלוס יוכלו לשמוע את שמותיהם ולעדכן פרטים באמצעות הטלפון וכן הפוך.

      זה בדיוק לשבת על הטופס של נדרים פלוס

      עזוב אותך מהמילים גוגל שיטס או איפה שזה לא נשמר, אם נדרים פלוס יודעים לטפל בזה, ויש טופס הרשמה ועדכון ומה שצריך, תבנה על זה קו

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @עידו כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      שלום רב.
      במידה ויש לי מערכת הרשמה בנדרים פלוס + מערכת עדכון פרטים.
      הכל מסונכרן לשיטס.
      אני רוצה לבנות מערכת הרשמה טלפונית שהנתונים יסונכרנו לאותו שיטס.
      אפשרי?
      כך שהנרשמים מנדרים פלוס יוכלו לשמוע את שמותיהם ולעדכן פרטים באמצעות הטלפון וכן הפוך.
      אשמח לפרטים.
      א. האם ניתן לעשות זאת לבד?
      ב. במידה ולא אשמ לקבל הצעות מחיר למייל.
      ג. האם צריך שרתים וכל הסיפור?
      אם החסרתי פרטים תעדכנו אותי ואני אוסיף פרטים. תודה.

      אני די בטוח (לא מידיעה, כך נראה לי הגיוני, תקנו אותי אם אני טועה) שאם תעדכן את אותו השיטס זה לא יעזור לך לגבי נדרים פלוס, אני לא חושב שהוא משמיע משם פרטים אלא רק שומר לשם פרטים.

      אם כל מה שצריך זה לעדכן את השיטס, יש לי סקריפט שעושה את זה יופי, אבל כאמור אני לא חושב שזה הפתרון.

      אתה מניח שפשר בכלל לסנכרן את זה עם נדרים פלוס, מי אמר שזה אפשרי? אולי בקבצים הפנימיים הם לא נותנים לגעת אלא רק לקרוא מהם? שזה דבר הגיוני, כשמדברים על סליקה וכסף שהם אמורים להעביר אליך...

      גם בקבצים הפנימיים של ימות המשיח לא הייתי נוגע, כי זה עלול לדרוס נתונים שהתווספו תוך כדי, במיוחד שיש פער של כשלוש דקות בין הזמן שמאזין הוסיף את עצמו לבין הזמן שהוא התווסף בפועל לקובץ (בחלק מהקבצים זה וודאי כך, אני לא יודע מה לגבי קבלת נתונים), אבל גם בלי זה, בהחלט יכולה להיות דריסה של נתונים חדשים.

      בעיני, בצד של ימות המשיח הפתרון הוא שונה, יתכן שלוחת הודעות אישיות, תלוי כמובן במה שצריך להיות. בצד של נדרים פלוס אין לי מושג. תצטרך לברר מולם.

      אפשר לבדוק בf12 את הטופס של נדרים פלוס ולרכב עליו, הם כבר יעדכנו את הגוגל שיטס איך שבא להם..

      @עידו כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      אם זה אפשרי אולי תוכל לעשות את זה לבד אם לא, אולי תוכל לבקש ממשהו קוד בתשלום, ראיתי שפנית לivrפון, אני מניח שהוא ידע מה לעשות. יש כאן עוד כמובן (אני מתפלא ש@MGM-IVR לא הציע, הוא בעצמו מתכנת, גם אני האמת, אבל אם פנית אליו אני לא נדחף).

      ב״ה אני בתקופה קצת עמוסה כרגע, אוכל לקחת את הפרויקט אבל זה יעלה יקר לעומת הפרויקטים הרגילים שלי, כי זה על זמני החופשי ולא על זמני העבודה, ולכן לא הצעתי את עצמי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים תצטרך שרת בשביל לקבל את הפרטים מהשיחה, והשליחה שלהם אל נדרים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים https://f2.freeivr.co.il/topic/56/מודול-api-תקשור-עם-מחשבים-וממשקי-נתונים-חיצוניים?_=1754317076108

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      @MGM-IVR זה מה שהם כתבו לי:
      כל טופס שנשלח, אתם מקבלים מייל עם לרטי הטופס.

      בכל שלב ניתן להוריד אקסל עם כל הטפסים שנשלחו.

      יש אפשרות לחבר את הטופס לגוגל שיטס, כך שבנוסף לאקסל ולמייל, כל שליחה של טופס תעדכן את הגיליון.

      לגבי חיבור למקומות נוספים, ניתן לחבר את הטופס לCallback, כך שאחרי כל שליחה - נצוני הטופס ישלחו לכתובת API שתביאו לנו (בצורה של Json או Form)

      לכאורה הכי נח ונכון לשבת על הטופס שלהם באתר, אם אתה יודע איך לעשות את זה, תבנה בעצמך לפי התיעוד של המערכת הטלפונית, וf12 באתר, ואם אתה לא יודע, תפנה למתכנת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: סנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס

      @מים-אחרונים כתב בסנכרון ימות המשיח - נדרים פלוס:

      שלום רב.
      במידה ויש לי מערכת הרשמה בנדרים פלוס + מערכת עדכון פרטים.
      הכל מסונכרן לשיטס.
      אני רוצה לבנות מערכת הרשמה טלפונית שהנתונים יסונכרנו לאותו שיטס.
      אפשרי?
      כך שהנרשמים מנדרים פלוס יוכלו לשמוע את שמותיהם ולעדכן פרטים באמצעות הטלפון וכן הפוך.
      אשמח לפרטים.
      א. האם ניתן לעשות זאת לבד?
      ב. במידה ולא אשמ לקבל הצעות מחיר למייל.
      ג. האם צריך שרתים וכל הסיפור?
      אם החסרתי פרטים תעדכנו אותי ואני אוסיף פרטים. תודה.

      נדרים פלוס פונים ישירות אל הגוגל שיטס? או שיש שרת מתווך עם db אמיתי באמצע?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: FTP הפסיק לעבוד, דחוף!

      @עידו כתב בFTP הפסיק לעבוד, דחוף!:

      @קול-הקורא האמת, לא הבנתי מה כ"כ דחוף להשתמש בFTP? מה מיוחד בו?

      העברת וניהול קבצים במהירות יחסית, זה המעלה העיקרית

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      M
      MGM IVR