• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. רבי יצחק
    ר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 13
    • נושאים 57
    • פוסטים 1321
    • הגבוה ביותר 434
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    רבי יצחק

    @רבי יצחק

    680
    מוניטין
    284
    צפיות בפרופיל
    1321
    פוסטים
    13
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    רבי יצחק הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי רבי יצחק

    • מודל צינתוקים חינמיים - הצעת ייעול - השתקה לזמן מוגבל

      שתהיה אפשרות כמו בוואצאפון - השתקה של הצינתוקים לפי זמן מוגדר מראש, ולא ביטול קבלת צינתוקים לגמרי.
      תודה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ר
      רבי יצחק
    • RE: מישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!

      @רבי-יצחק בהמשך למה שכתבתי - כעת זה נחשף בתקשורת מצורף כאן - הוועדה שכרה משרד יח"צ לטובתם ונגד ימות.

      חשיפה של נתי טוקר מדה מרקר, מסמך שהוכן על ידי יועצי התקשרות של ועדת הרבנים מאשר:

      הציבור החרדי הוא "קהל שבוי" בטלפונים הכשרים.

      על הציבור החרדי נכפה להיות עם טלפון כשר באיומי סילוק מהמוסדות.

      לועדת הרבנים אין מתחרים (מונופול בחסות משרד התקשורת?)
      [2 קישור לכתבה https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.8939721?v=A89528CB5349D1DD0C941E8C7A8F9902

      היועצים של ועדת הרבנים לענייני תקשורת המליצו לאיים בתביעות ולשכור חברת חקירות נגד המתנגדים
      ועדת הרבנים, הגוף ששולט בתחום הכשרות בטלפונים הסלולריים במגזר החרדי, שכר לראשונה משרד יחסי ציבור ■ המשרד הכין תוכנית לוועדה שבה הודה כי הצרכנים החרדים הם "לקוח שבוי" ■ משרד היח"צ: "מדובר בטיוטה שכלל לא הוגשה לוועדה"
      תוכנית אסטרטגית שהוכנה עבור ועדת הרבנים לענייני תקשורת - הגוף שאחראי על חסימת האינטרנט וקווי תוכן במגזר החרדי - כוללת הצעות לאיים על יצרני חדשות במגזר החרדי באמצעות מכתבי התראה ואף להפעיל חברת חקירות נגד חברה מסחרית שנפגעת מפעילות הוועדה.
      בתוכנית, שגיבש משרד יחסי ציבור ששכרה הוועדה באחרונה, מוצגת פעילות הוועדה כמי שנעשית בכפייה על המגזר החרדי, שהינו "לקוח שבוי". מנגד, בחברה טוענים כי הוועדה לא אישרה את המסמך.
      במצגת האסטרטגית שהגיעה לידי TheMarker, מופיעה המלצה לוועדת הרבנים - גוף כשרות שלכאורה אינו פועל למטרות מסחריות - להשקיע משאבים בפרסום וקידום פעילות הוועדה, בין השאר בקמפיינים בעיתונות החרדית, בהדפסת עיתונים ייעודיים ובפעילות לובינג מול משרד התקשורת.

      ועדת הרבנים לענייני תקשורת שולטת מזה כ-15 שנה בתחום הכשרות בסלולר במגזר החרדי ומעניקה כשרות לכחצי מיליון מנויים. הוועדה מאפשרת שימוש רק במכשירים כשרים החסומים לאינטרנט ולשירותים נוספים, כולל הודעות סמס. במקביל, הוועדה שולטת בלעדית גם בקומות הכשרות של כל חברות הסלולר - סדרה של מספרי טלפון בעלי קידומת זהה המשויכים למסלולים הכשרים. במספרים אלה יש לוועדת הרבנים הרשאה לבצע חסימה של שירותי תוכן שלגביהם היא מחליטה כי אינם ראויים למגזר החרדי. כל חברות התקשורת פועלות בשיתוף פעולה עם ועדת הרבנים ומעניקות לנציג הוועדה יכולת טכנית לבצע את החסימה ללא כל פיקוח.

      בשנים האחרונות נמתחת ביקורת חריפה על התנהלות הוועדה. תחקיר TheMarker גילה כיצד הוועדה פועלת באופן שרירותי וללא נימוק לחסימת קווי תוכן פנים חרדיים, בהם קווי חדשות חרדיים ואפילו קווי מידע לחולים. במקביל, נציג הוועדה מנסה להשתלט גם על פעילות מסחרית ועל שיווק המכשירים הכשרים. לא רק זאת, אלא שהוועדה דרשה כי יתאפשר לנציג הוועדה להאזין להודעות קוליות בקבוצות שיח טלפוניות וזאת ללא ידיעת המשתתפים.
      הביקורת החריפה חילחלה גם למקבלי ההחלטות. בתקופת הקורונה חסמה הוועדה לא פעם קווי תוכן חיוניים הן של משרד הבריאות והן של מוסדות החינוך. חסימות אלה אילצו את משרד התקשורת להתערב ולכפות על הוועדה (למעשה לכפות על חברות התקשורת שמעניקות לוועדה את ההרשאה לחסימת מספרים) שלא לחסום קווים חיוניים.
      כדי להתמודד עם הביקורת החריפה, שכרה הוועדה לראשונה משרד יחסי ציבור פנים חרדי בבעלות יועצי התקשורת אבי בלומנטל ומני חדד. המשרד הכין לוועדה מצגת ל"מתווה פעולה" לוועדת הרבנים ב-2020. המתווה של משרד הייעוץ שמלווה כיום את הוועדה, מאמת הטענות שמועלות שוב ושוב נגדה, בנוגע לאחת הבעיות המרכזיות בפעילותה - העובדה שהצרכנים החרדים נאלצים לעתים לרכוש טלפון כשר בעל כורחם בשל כפייה קהילתית, בין השאר באמצעות "מוסדות", כך לפי המצגת.

      הכוונה היא למוסדות החינוך שמסרבים לקבל תלמידים למוסדות החינוך אם להורים אין מכשיר כשר. "חלק מקהל הצרכנים הוא קהל שבוי", נכתב במסמך. סיבה נוספת לכעס מצד הלקוחות, כך מודים יועצי הוועדה עצמה, הוא החסימה השרירותית של קווי תוכן, בין השאר של קבוצות שיח קוליות של בני משפחה - שירות הדומה לקבוצת וואטסאפ משפחתית שנחסם בחלקו על ידי הוועדה.

      ברשות התחרות החלו בחודשים האחרונים לבחון את פעילות הוועדה לאור העובדה שהיא מונופול בתחומה ואין ועדה נוספת שמחזיקה בהיתר למתן כשרות למספרי טלפון בקומה הכשרה. התוכנית התקשורתית מביאה זאת בחשבון ובמסמך הוועדה מוצגת ככזו שאין לה תחרות - דווקא כיתרון בפעילותה.
      המסמך גם יורד לשורש הבעיות של הוועדה דווקא בתוך הקהל החרדי. כפי שפורסם ב-TheMarker, החלטותיה אמנם היו אמורות להתקבל על פי רבני הוועדה, אבל בפועל רובם התנערו ממנה וטענו כי מזכירי הוועדה כלל לא מצייתים להם. במסמך נכתב כי ועדת הרבנים "סובלת מחוסר בלגיטימציה (אין ועדה דה- פקטו. הרבנים לא מתכנסים ואין 'פנים' כלפי חוץ)". עוד נכתב כי הוועדה "נתפסת כוחנית ומזוהה עם חסידות גור (חוסמת שרירותית)".

      לוועדת הרבנים הוצע לפעול כדי לשפר את התדמית שלה ולהבהיר את הצורך בפעילות הוועדה עבור המשתמשים החרדים. מנגד, מוצע גם "להחזיר מלחמה" לאותם גורמים שלטענת הוועדה משמיצים אותה. כך למשל, מוצע לפעול באופן אגרסיבי נגד שירותי התוכן החדשותי בטלפון המכונים "קווי הנייעס". הקווים האלה פועלים במודל של הכנסות לפי דקות שיחה, ולכן החסימות של ועדת הרבנים פוגעות במודל העסקי שלהם. לפי המתווה, הוצע "לחשוף את המניע של הכתבים ובעלי הקווים באמצעות מכתבי התראה"

      אחת מחברות שירותי התוכן שמובילה את המאבק בוועדה היא חברת ימות המשיח. נגד חברה זו הוצעו כלים אגרסיביים במיוחד. לפי המסמך הוצע להתחיל ב"ניסיון הידברות… ובהתאם לצורך, הפעלת חברת מודיעין כנגד ימות המשיח". עם זאת, אין אישור לכך שגורם בתוך הוועדה אכן אישר לשכור משרד חקירות.

      המסמך מציע לפגוע בקווי התוכן גם באמצעות הכיס. הוועדה אמורה היתה לבצע פעילות לובינג מול משרד התקשורת לביטול דמי הקישוריות - התשלום להעברות שיחה בין חברות תקשורת. צעד זה היה חותך לחלוטין את הכנסות קווי התוכן. בפועל, הוועדה שיש לה כוח פוליטי רב, אכן פעלה בשנים האחרונות מול משרד התקשורת בביטול דמי הקישוריות או במגבלות שונות שנועדו לפגוע בקווי התוכן.
      "טיוטה ראשונית"
      במקביל לשכירת משרד יחסי הציבור, החל בשבועות האחרונים קמפיין פנים חרדי באמצעות קבוצות וואטסאפ שנועד להיאבק בקווי התוכן הנאבקים בוועדת הרבנים. הפעילות נעשית באמצעות קבוצות וואטסאפ אף שלפי הוועדה אין היתר להשתמש באפליקציה זו. במשרד יחסי הציבור מדגישים כי אין להם כל קשר לפעילות זו.
      שאלת המדיניות לגבי ועדת הרבנים לענייני תקשורת מגיעה כעת לפתחו של שר התקשורת הנכנס יועז הנדל. בפני הנדל הונחו טענות רבות נגד הוועדה בשל חסימות הקווים השרירותיות. הנדל עצמו סבור כי באופן עקרוני יש לאפשר לוועדה לפעול מאחר והיא פועלת באמצעות הרשאה שמעניקים להם המנויים כאשר הם רוכשים מסלול טלפון כשר. עם זאת, הנדל מתכוון לבחון את הסוגיה בחודשים הקרובים.
      ממשרד בלומנטל חדד תקשורת נמסר: "מדובר בטיוטה ראשונית שנכתבה לצורך סיעור מוחות בין עובדי המשרד, אשר מעולם לא הוגשה לוועדה וברור שלא אושרה. בין היתר הטיוטה מתייחסת למכלול השמצות שפורסמו כנגד ועדת הרבנים לאורך השנים בכלי התקשורת ודרכי ההתמודדות מולם". במשרד דחו את הטענה כי יש להם קשר כלשהו למפעיל קבוצות וואטסאפ עבור הוועדה.
      מטעם ועדת הרבנים לעניני תקשורת נמסר: "איננו יודעים על מה מדובר, מעולם לא ראינו מסמך מעין זה ואין לנו כל קשר אליו".

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: שליחת SMS למנהל החדר עם כל משתתפי הועידה confbridge

      מאוד יועיל אם יוסיפו אפשרות לשליחה גם למייל.
      תודה.

      פורסם בחדש במערכת
      ר
      רבי יצחק
    • RE: שלוחת הקלטת תפריט

      @שלמה-צובל יא יא תכניס את הקוד הזה

      type=record_system_messages
      record_system_folder= מספר השלוחה של התפריט
      record_system_messages=M1000
      record_system_messages_end_goto=/
      say_record_number=no
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: חדש במודול חלוקת תהילים - אפשרות בחירה ע"י המאזין כמות פרקי תהילים לפי רצונו

      @ימות-המשיח תודה רבה רבה מאוד יעיל.
      אם אפשרי, שלפני שהוא מחלק את התהילים לפי פרקים שיאמר איפה אוחזים כעת בחלוקה,
      כלומר שיגיד כמות הפרקים שחולקו עד כה הינו עד פרק צא' ואז שיתן לקחת פרקים,
      כי כשמישהו לקח 5 פרקים והוא נתקע עם פרק קיט', ככה הוא ידע על מה הוא הולך יהיה יותר קל לבחור.
      תודה רבה.

      פורסם בחדש במערכת
      ר
      רבי יצחק
    • RE: עזרה צינתוקים ביום ובלילה בנפרד

      @קנקן-חדש-מלא-ישן אתה פותח 2 שלוחות להרשמה לצינתוקים
      1 להרשמה עד 10 בלילה

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1
      

      2 גם בלילה

      type=tzintuk
      list_tzintuk=2
      

      תפתח עוד 2 שלוחות של צינתוק אוטומטי
      1 תגדיר כך

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1
      tzintuk_admin=yes
      run_tzintuk_automat=yes
      enter_if_time=08:00-23:15.*.*.*
      enter_if_time_close_goto=/50
      

      שלוחה מספר 50 תגדיר

      type=tzintuk
      list_tzintuk=2
      tzintuk_admin=yes
      run_tzintuk_automat=yes
      

      מקוווה שהבנת את הרעיון
      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ר
      רבי יצחק
    • חלוקת ספרי תהילים משודרג קצת

      שהחלוקה תהיה באופן שהמאזין תהיה לו תפריט אפשרויות אופן הלקיחה
      ללקיחת פרקים הקישו 1 > אנא בחר כמות הפרקים שברצונך לומר,
      ללקיחת יום הקישו 2 > אנא בחר כמות ימים ברצונך לומר
      ללקיחת ספרים הקישו 3 > אנא בחר כמות
      ללקיחת ספר תהילים שלם הקישו 4
      ואז שזה יעשה ס"ה מכל ה4 אפשרויות כמה ספרים חילקו, ולפני התפריט הראשון יקריא "עד כה חולקו"...
      כמובן מי שיכול להוסיף רעיונות טיפים שיהיה מושלם.
      תודה.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ר
      רבי יצחק
    • נושא זה נמחק - יש אפשרות להעלים?

      זה מאוד לא נעים לראות בפורום, או בתוך תגובות לשאלה - נמחק, אולי יש אפשרות להסיר לגמרי, אולי רק לי זה מפריע?

      פורסם בעל הפורום
      ר
      רבי יצחק
    • מקש שיוכלו לדלג כמות הודעות לפי הגדרה

      כמו הרעיון של אקראי - רק שיהיה לפי הסדר - כל יוכלו להגיע בקלות להודעות ישנות.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ר
      רבי יצחק
    • RE: הכפלת ניקוד

      @עץ-השדה תן כבוד, מנהל.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי רבי יצחק

    • RE: עזרה אקסס פילטר בהטמעה - כניסה לשלוחה אחרת פעם אחת - ולאחר 4 שעות שיתן להיכנס לשלוחה ללא הגבלה

      @שמואל-ש לא
      בשיחה חדשה אחרי הזמן שהגדרתי,הוא שוב מכניס אותי לשלוחה הפנימית.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: עזרה אקסס פילטר בהטמעה - כניסה לשלוחה אחרת פעם אחת - ולאחר 4 שעות שיתן להיכנס לשלוחה ללא הגבלה

      @שמואל-ש

      check_access_filter=yes
      access_filter_no_goto=/60
      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.4h.*.*
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • עזרה אקסס פילטר בהטמעה - כניסה לשלוחה אחרת פעם אחת - ולאחר 4 שעות שיתן להיכנס לשלוחה ללא הגבלה

      אשמח לעזרה למי שיודע

      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.4h.*.*
      

      הגדרתי ככה, אני מנסה לעשות שבפעם ראשונה שמישהו נכנס למערכת הוא צריך להיכנס לשלוחה פנימית ואחרי 4 שעות שיכנס רגיל למערכת, אבל אחרי 4 שעות בשיחה חדשה הוא שוב מכניס אותי לשלוחה הפנימית.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: אני צריך קו בשרת הרגיל

      @שלומל-ה תשאיר מייל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: הוספת מספרי טלפון ע"י מקש לרשימה - לשיחות יוצאות דרך המערכת ע"י נציג

      @אהרן-שובקס אין אפשרות לתת פקודה כל כמה שניות לראות אם השיחה פעילה או לא?

      פורסם בפורום מפתחים API
      ר
      רבי יצחק
    • הוספת מספרי טלפון ע"י מקש לרשימה - לשיחות יוצאות דרך המערכת ע"י נציג

      האם יש אפשרות שהמאזינים יקישו על מקש כלשהוא במערכת
      ואוטומטית מתווסף המספר שלהם לרשימה של שיחות יוצאות
      ואז כשאני או אחד מהנציגים נכנס לשלוחה שנגדיר כמנהל
      זה מתחיל להוציא לי שיחות למספרים הללו
      לפי הסדר
      יש אישזהוא רעיון?

      פורסם בפורום מפתחים API
      ר
      רבי יצחק
    • RE: רשימת קווים מומלצים

      @הברסלבר אתה מנהל?
      אשמח שתיצור איתי קשר
      במייל 4256303@GMAIL.COM

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: הפניית שיחות מורכבת

      @חיים-פרידמן כל הכבוד מצידך, מלאך משמיים
      הוא כבר מחכה 7 חודשים ועדיין לא הסתדר כנראה, וכעת תוכל לעזור לו.
      יפה שהקפצת את הנושא.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ר
      רבי יצחק
    • RE: בקשת עזרה ממשתמשי ימות המשיח לייעול קו יד 2 והשבת אבידה

      @יוסי-ברזסקי כנראה שאין התעניינות ציבורית על העניין הזה, כך שזה לא יעזור,
      בכל אופן שיהיה בהצלחה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק
    • RE: עזרה- בשלוחת הודעות אישיות

      @נץ-החמה כן.
      ממש מעניין

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ר
      רבי יצחק