• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. רבי יצחק
    3. נושאים
    ר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 13
    • נושאים 57
    • פוסטים 1321
    • הגבוה ביותר 434
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    נושאים שנוצרו על ידי רבי יצחק

    • ר

      עזרה אקסס פילטר בהטמעה - כניסה לשלוחה אחרת פעם אחת - ולאחר 4 שעות שיתן להיכנס לשלוחה ללא הגבלה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      285
      צפיות

      ש

      @רבי-יצחק 1.תנסה לאפס את הלוג ואחרי זה לבדוק שוב
      2.מה סוג השלוחה?
      3.אתה צריך קודם כל לשנות שב-YES יעבור לשלוחה 60 ולא ב-NO, וחוץ מזה, הערך של ארבע שעות צריך להיות בערך העשירי, לא?
      בקיצור נראה לי שזה צריך להיות ככה:

      check_access_filter=yes access_filter_yes_goto=/60 access_filter_no_goto=/ access_filter_1=g.........4h
    • ר

      הוספת מספרי טלפון ע"י מקש לרשימה - לשיחות יוצאות דרך המערכת ע"י נציג
      פורום מפתחים API • • רבי יצחק

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      267
      צפיות

      מ

      @רבי-יצחק

      אני חשבתי לפתח מודל API שנכנס לקובץ שבו נרשמים המספרים לתור מוריד את הכל מחזיר את הקובץ ללא המספר הראשון ומוציא פקודת ראוטינג למספר הראשון

      אמנם אם השיחה לא נענתה זה עדיין ימחוק את המספר מהקובץ, וניתן לפתור זאת ע"י שאם יש ERORR בשיחה הוא יעביר לAPI חדש שישחזר את המספר לרשימה
      הדרך לשמור זאת היא ע"י שבAPI הראשון תהיה פקודה נוספת להעלות את המספר לקובץ מסוים במערכת, ושם זה יישמר, ואז לבנות 2 שלוחות API נוספות, 1 שמועברים אליה בסיום מוצלח של השיחה והיא מוחקת את המספר 2 שלוחה בסיום שגוי [אין מענה וכדו'] שמועברים אליה לשחזר את המספר מהקובץ הזמני לקובץ הרישום לתור.

      כמובן שע"י שרת פרטי ניתן לפתור זאת טוב יותר
      או ע"י קובץ שבו יופיע המספר = תוצאת שיחה
      דהיינו יירשמו בקובץ 1 ע"י API שבו יופיע המספר + סטטוס השיחה
      "ממתין", "נענה",
      כשנכנסים לחיוג הוא לוקח את המספר הגבוה ביותר שמופיע סטטוס ממתין ומחליף אותו ל "בשיחה" אם השיחה הצליחה מחליף לנענה, אם לא מחליף לממתין בחזרה
      את החלוקה בין שיחה שהצליחה לכזאת שלא יש לעשות ע"י שני שלוחות API שמועבר אליהם כדלעיל

      אמנם זה טוב רק לשיחה אחת יוצאת בו זמנית
      [ניתן להוסיף "בשיחה + מס' נציג(הטלפון של הנציג) וככה יוכלו לעבוד כמה בו זמנית]

    • ר

      העברת הודעה לתא אישי לפי מספר טלפון
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      10
      0
      הצבעות
      10
      פוסטים
      224
      צפיות

      נ

      @רבי-יצחק אז אני לא יודע איך אפשר להעביר.

    • ר

      עזרה- בשלוחת הודעות אישיות
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      249
      צפיות

      נ

      @רבי-יצחק זה אמור להגדיר שישמיע את התפריט שאתה רוצה שישמיע.

    • ר

      האם יש דרך להוסיף הגדרות בשלוחה של אלפי הודעות?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      21
      1
      הצבעות
      21
      פוסטים
      597
      צפיות

      מתעניין

      אם ניתן לשנות את שם השלוחה
      ניתן לעשות ע"י השמעת קבצים משלוחה אחרת
      ושכתם את האקסס

    • ר

      תגובה למה שכתבת שם
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      1
      3
      הצבעות
      1
      פוסטים
      94
      צפיות

      אין תגובות

    • ר

      מודל צינתוקים חינמיים - הצעת ייעול - השתקה לזמן מוגבל
      בקשות לפיתוח • • רבי יצחק

      33
      18
      הצבעות
      33
      פוסטים
      1364
      צפיות

      ק

      @avrham
      נכון, כי זה מנתק...

    • ר

      הודעות אישיות - עזרה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      201
      צפיות

      D

      @רבי-יצחק אני באמת עשיתי את זה פעם בצורה אחרת לגמרי, אבל זה רק בקו שאתה יודע מראש מי המספרים שישאירו לבם הודעות, למשל בקו שאמור לחקות ווצאפון וכדו', שאז אפשר לפתוח מראש לכל אחד שלוחות מתאימות ועוד, אבל זה קצת הרבה עבודה,
      אני עשיתי את זה בעזרת אקסס וכדו', נראה לי שפעם העליתי לפה את כל ההגדרות של זה, אבל צריך באמת להבין טוב במערכת כדי לעשות את זה להרבה שלוחות...

    • ר

      זיהוי במערכת ליסט הול אינפורמיישן
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      184
      צפיות

      ש

      @רבי-יצחק לא נראה לי משנה העיקר שעמודה 2 יהיה 1-מאושר כניסה

      "המערכת מחפשת בקובץ list_all_information
      (הסבר על הקובץ והכנסתו ראה לעיל)
      את מספר הטלפון ממנו הלקוח מתקשר, ונותנת את שם המשתמש של מה שנמצא בעמודה הראשונה

      דוגמא:

      מספר אישי,מאושר,שם,משפחה,אימייל,שם מוסד,חופשי1 (מספר טלפון),חופשי2 (טלפון 2),חופשי3,חופשי4,חופשי5,חופשי6,חופשי7,עיר,סיסמה 1111,1,דוד,לוי,,,0504100000,058320000,,,,,,קרית גת,1234 1116,1,משה,כהן,,,0556770900,,,,0556770770,,,,4321

      הסבר:
      טלפון מספר 0504100000 יכנס תחת שם משתמש 1111 - דוד לוי
      טלפון מספר 058320000 יכנס תחת שם משתמש 1111 - דוד לוי
      טלפון מספר 0556770770 יכנס תחת שם משתמש 1116 - משה כהן
      טלפון מספר 0556770900 יכנס תחת שם משתמש 1116 - משה כהן"

    • ר

      יש פה עם מישהו עם פרייבט?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      15
      0
      הצבעות
      15
      פוסטים
      299
      צפיות

      ר

      @יאיר-32 גולן ופרטנר

    • ר

      אולי יש למישהו רעיון איך להוסיף צינתוק בסוף?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      11
      0
      הצבעות
      11
      פוסטים
      245
      צפיות

      3

      @רבי-יצחק
      תצטרך שכל אחד ירשם לרשימת צינתוקים פעם אחת ולעשות שלוחה מיוחדת לכל אחד להרשמה וכן להפעלת הקמפיין תעשה שברגע שמשאירים לו הודעה בשלוחה מסויימת יעבור לשלוחה של הפעלת צינתוק לאותו מספר
      תשתמש עם זה
      https://f2.freeivr.co.il/topic/3861/הפנייה-לשלוחה-אחרת-לפי-id-במודול-go_to_folder/1

    • ר

      שיתוף קבצים מפרייבט לרגיל ולהיפך אפשרי?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      193
      צפיות

      מתעניין

      ניסתי עכשיו לשתף מפרייוט למערכת רגילה
      שבה מוגדר שלא צריך להקש סיסמא ע"מ לשתף
      והוא מבקש סיסמא
      מעניין

    • ר

      האזנה אחרונה בתפריט-עזרה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      10
      0
      הצבעות
      10
      פוסטים
      275
      צפיות

      ש

      @רבי-יצחק אם הסתדרת אז בסדר

    • ר

      סיסמת מנהל(למערכות מרובות משתמשים)
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      15
      2
      הצבעות
      15
      פוסטים
      332
      צפיות

      L

      @בסייעתא-דשמיא-1 כתב בסיסמת מנהל(למערכות מרובות משתמשים):

      אני מנסה לפתוח את האתר בתור מנהל קבוצת וואצ פון, הקשתי את מספר הקו והסיסמא ואני לא מצליח להתחבר, מישהו יודע מה זה 'סיסמת מנהל עבור משתמשים מרובים', והאם אפשר לנהל קבוצת וואצ פון באתר החדש??!צילום מסך 2023-04-16 125924.png

      שים לב שהנושא מלפני שנתיים..
      וכן דובר על זה בפורום שאי אפשר לנהל משום שאי אפשר להתחבר אליו עם API אפשר רק באתר הישן.

    • ר

      עזרה-הלקוחות יגדירו לעצמם סיסמת כניסה משלהם
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      12
      0
      הצבעות
      12
      פוסטים
      267
      צפיות

      ר

      @HMJE22 למעשה הגדרתי כך, לא הייתי צריך להגיע למודול שהבאתי
      בשלוחת יצירת הסיסמה הגדרתי

      type=change_enter_id_password change_enter_id_password_what=/ enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no say_name=no

      בשלחה הראשית

      enter_id=yes enter_id_type=phone enter_id_password=yes record_name=no say_name=no

      יישר כוח

    • ר

      עזרה - הפנייה לשלוחה למספרים לא מזוהים
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      14
      0
      הצבעות
      14
      פוסטים
      290
      צפיות

      3

      @מתעניין אמר בעזרה - הפנייה לשלוחה למספרים לא מזוהים:

      @רבי-יצחק תנסה ראוטינג ימות למערכת שלא מזהה וחזרה למערכת שלך

      למה זה אמור לעזור???????

    • ר

      האם מודול התרמות כרגע בתשלום?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • רבי יצחק

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      116
      צפיות

      א

      @רבי-יצחק אמר בהאם מודול התרמות כרגע בתשלום?:

      כתוב שם שייתכן ויעלה כסף בעתיד
      מה מצב כעת?
      אני יכול להשתמש חינם?

      כן בחינם