קול חדש בהקראת טקסט?
-
שלום וברכה.
שמעתי קול בהקראת טקסט של ימות, זה חדש או שאני לא מעודכן? ...
בכל אופן האם אני יכול להגדיר אותו ג''כ ? תודה מראש
128.wav -
-
אולי יש מישהו שכבר עשה את הקול הזה במערכת שלו ויסכים לשתף את כלל הציבור ?
-
@קו-הרהיטים יש לי API לזה בתשלום
-
@אביי-ורבא זה יהיה במערכת הטלפונית או שיהיה צריך לזה מחשב , וכמה תשלום ואיך יוצרים אתך קשר?
-
@קו-הרהיטים כתב בקול חדש בהקראת טקסט?:
אולי יש מישהו שכבר עשה את הקול הזה במערכת שלו ויסכים לשתף את כלל הציבור ?
אתה יכול לשאול את GPT או לחפש ב-stackoverflow
זה די פשוט למי שיודע לכתוב קוד בסיסי -
@קו-הרהיטים כתב בקול חדש בהקראת טקסט?:
ואיך יוצרים אתך קשר?
וכמובן, אוטומטית במערכת הטלפונית, יש כמה צורות וסוגים, תשלח מייל עם הפרטים של מה בדיוק אתה צריך, ונדבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות