כניסה לשלוחה רק אם עבר דרך שלוחה מסוימת
-
כנ"ל!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@דוד-כ
מה הבעיה? מי שעובר באותה שלוחה, נכנס באופן נסתר לרשימה לבנה.
ואז בשלוחת היעד, כניסה עם פילטר של רשימה לבנה. -
@זרח
לא חשבת מספיק!!!
כי אני רוצה שגם בפעם הבאה יכנס רק דרך השלוחה הנ"ל!!!!!!!!!!!!!! -
@דוד-כ כשיוצא מהשלוחה היא יוצא מהרשימה, ואם תאמר מה יהי' אם ינתק?
אפשר לעשות 4 שלוחות נרשם לרשימה עובר לשלוחה ב' שיש בה סינון לפי רשימ"ת ומוגדרת כמעבירה לשלוחה אחרת, ומעבירה אותו לשלוחה להסרה מרשימת התפוצה ואז מעבר לשלוחהעכשיו אני חושב, הרבה יותר פשוט!
כל מי שמתקשר למערכת אוטומטית נמחק מהרשימ"ת!אפשרות נוספת תעביר אותו בשלוחה שעושה אותו בזיהוי מסויים ורק הוא יכול להיכנס (לא בדקתי לעומק) משהו כעין מה שהביאו לי כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות