תקלה מוזרה
-
זה ההגדרות בשלוחה הראשית, כשאני מחייגת הוא מבקש סיסמא ואז תעודת זהות.
איזה שורה אני צריכה להוריד כדי שלא יבקש סיסמא?type=menu enter_id=yes enter_id_type=list_all_information enter_name=no login_add_val_name=yes say_name=val_name black_no_phone=yes music_on_hold=Quiet log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log_ymgr_to_html=yes log_playback_play_stop_csv=yes -
@אבגדה יכול להיות שמדובר בסיסמה לקו?
-
@אבגדה כתב בתקלה מוזרה:
זה ההגדרות בשלוחה הראשית, כשאני מחייגת הוא מבקש סיסמא ואז תעודת זהות.
ככה זה!
אם מוגדר סיסמה בשלוחה אז זה יופיע תמיד ראשון! -
@אבגדה אם זה עדיין לא נפתר
תבדוק כאן האם השורה ריקה
אם לא תבטל שם את הסיסמא

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות