סקר
-
האם ניתן לעשות שלוחת סקרים במערכת IVR 2 אין לי את זה בתפריט של הגדרות שלוחה
מה שכן יש לי הזה טרויה IVR2 קייים אופציה לסקרים או שצריך מערכת אחרת
-
-
עדיף לך להשתמש במודול סקר החדש (המודול השני ש @הרב הביא ל ...)
-
@יוסף-ח איפה אני מגדיר את הזה מבין הגדרות הבאות
- ניהול קבצים הודעות מאפיינים הגדרות מתקדמות אשף ההגדרות
-
@נחמיה-הרעב כתב בסקר:
הגדרות מתקדמות
תמחוק את כל מה שכתוב בהגדרות מתקדמות ותעבור הגדרה הגדרה מהשרשור ותעתיק לשם...
-
@יוסף-ח צריך לכתוב את זה בעברית
-
-
עשיתי את זה ככה
מודל סקר
תפריט
טרויה
שמיעת התוצאות
ובכל זאת אין לי אופציה בתפריט של מודל סקר -
@נחמיה-הרעב נראה לי שלא קראת את המדריך הזה שהוא חובה לכל מתחיל.
וכן את המדריך הזה.
בהצלחה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות