• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הקמת מערכת טלפונית לגמ"ח

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    2
    4
    119
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ
      נר יצחק מומחה נערך לאחרונה על ידי נר יצחק

      יש איזה גמ"ח מכשירי כתיבה שביקשו ממני לפתח להם מערכת טלפונית שהאחראים יוכלו לדווח מה חסר להם ואיפה וההנהלה ישמעו את זה טלפונית
      יש איזה אופצייה כזאת?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אברהם.נ @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי אברהם.נ

        @נר-יצחק

        תכתוב בדיוק מה אתה רוצה שיהיה בקו ובעזרת השם ננסה לעזור לך

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • נ
          נר יצחק מומחה @אברהם.נ נערך לאחרונה על ידי

          @אברהם-נ שכל אחראי סניף יוכל לדווח מה חסר לו בסניף שלו והמנהלים יוכלו לשמוע בשלוחה ייעודית בדיוק מה חסר
          עדיך לי בלי הקלטה
          כגון שהאחראי ידווח על חוסר בעטים אז הוא ייכנס לשלוחה שתרשום זאת והמנהל ישמע "חוסר בעטים בסניף ישיבת היכל אברהם"

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אברהם.נ @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי אברהם.נ

            @נר-יצחק
            כפי שאני הבנתי ממך
            אז תפתח כמות שלוחות כפי הנצגים שיש לך ועוד שלוחה למנהל
            ובתוך השלוחה תעשה שלוחה הקלטה ושזה יגיע לשלוחה של המנהל
            ובשלוחה של המנהל תעשה שלוחה אחד של השמעת קבצים ושלוחה אחד של הרשמה לצינתוקים
            ותעשה פילטר שכל נציג יגע לשלוחה שלו
            ואתה מרויח שלכל נציג יש שלוחה אחר שאם תרצה להוסיף דברים לשלוחה שלו כגון אם אתה רוצה להשאיר לו הודעה וכ''ו
            אני מקווה שעזרתי לך

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון