נמחקו לי כל ההגדרות בהגדרות מתקדמות
-
בטעות מחקתי את כל הההגדרות בהגדרות מתקדמות
יש פיתרון היכן למצוא את זה ?
בסל מחזור וכדו' -
@ישועה כתב בנמחקו לי כל ההגדרות בהגדרות מתקדמות:
בטעות מחקתי את כל הההגדרות בהגדרות מתקדמות
יש פיתרון היכן למצוא את זה ?
בסל מחזור וכדו'לא, רק בשירות הלקוחות, ויכול להיות שהם יקחו לך על זה קצת כסף, הם למעשה משחזרים לך את המערכת לרגע מסויים...
-
@יוסף-ח את כל המערכת ? זאת אומרת שגם שינויים שעשיתי אח"כ ימחקו ?
-
@ישועה כתב בנמחקו לי כל ההגדרות בהגדרות מתקדמות:
@יוסף-ח את כל המערכת ? זאת אומרת שגם שינויים שעשיתי אח"כ ימחקו ?
כן...
פשוט הן יבקשו ממך תאריך מסויים שאתה רוצה לשחזר את המערכת שלך לרגע הזה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות