רק עד... יחידות
-
@ישועה כתב ברק עד... יחידות:
@יוסף-ח רק להבין כי זה יכול להיות מאד נוגע לנו.
יש כאן אופציה שאקבל התראה במייל כשהיחידות מגיעים ליתרה נמוכה מסוימת ?
אם כן ממש נפלאאכן כן!
-

מעולה!! -
@יוסף-ח וגם אם תוקף היחידות הולך לפוג ?
-
@יוסף-ח כך אוכל לחסוך מדי זמן לבדוק בכל המערכות מה המצב ?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@אליעזר-שמחה אם הבנתי נכון מה ששמואל כתב
לשים את זה בראשי checking_units_ext=yes
ואח"כ להגדיר מכמה יהיה התראה checking_units_amount_units_to_warning=50
וזה לפג תוקף וכו' checking_units_to_days_expire=10
עד כאן בסיידר ? -
@ישועה כתב ברק עד... יחידות:
@אליעזר-שמחה אם הבנתי נכון מה ששמואל כתב
לשים את זה בראשי checking_units_ext=yes
ואח"כ להגדיר מכמה יהיה התראה checking_units_amount_units_to_warning=50
וזה לפג תוקף וכו' checking_units_to_days_expire=10
עד כאן בסיידר ?איפה?
פה? -
@אליעזר-שמחה כן
-
@ישועה כתב ברק עד... יחידות:
@אליעזר-שמחה אם הבנתי נכון מה ששמואל כתב
לשים את זה בראשי checking_units_ext=yes
ואח"כ להגדיר מכמה יהיה התראה checking_units_amount_units_to_warning=50
וזה לפג תוקף וכו' checking_units_to_days_expire=10
עד כאן בסיידר ?אני חושב שכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות