תגובות קבלת SMS שהתקבלו למערכת ב API
-
https://f2.freeivr.co.il/post/98651
@avrham
למה זה מופיע בקידוד שגוי?
ואיך אפשר לסדר את זה?
מצרף צילום מסך

-
@כוספים-למשיח כתב בקבלת SMS שהתקבלו למערכת ב API:
@avrham
למה זה מופיע בקידוד שגוי?
ואיך אפשר לסדר את זה?
מצרף צילום מסך

תתקין את התוסף הזה ותראה נפלאות.
-
@כוספים-למשיח זה קידוד העברית של json...
תוכל להשתמש בספרייה json בפייתון או במתודה
JSON.parse()בjs -
@avrham כתב בקבלת SMS שהתקבלו למערכת ב API:
הפקודה היא GetSmsIncomingLog
יש למלא את הפרמטריםצריך את כל הפרמטרים שצוינו או שמספיק רק את הפרמטר limit?
והאם זה תלוי באיזה סוג מערכת יש לך? -
@nyh כתב בקבלת SMS שהתקבלו למערכת ב API:
צריך את כל הפרמטרים שצוינו או שמספיק רק את הפרמטר limit?
רק טוקן, ו(לכאורה) גם אחד מכל הפרמטרים האחרים, אבל וודאי לא צריך יותר מאחד
@nyh כתב בקבלת SMS שהתקבלו למערכת ב API:
והאם זה תלוי באיזה סוג מערכת יש לך?
?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות