שכפול ההודעה לשלוחה אחרת (באמצע שמיעת ההודעה)
-
יש לי שלוחה שמוגדר לי את ההגדרות האלו :
סוג שלוחה (השמעת קבצים)
type=playfile
שיוכלו לנהל את הקובץ
admin_options_open=yes
file_move_open=yes
הגדרת מקש 1 (ניתן לרשום כל מקש לפני ה"שווה")
control_play1=file_move
לאיזה שלוחה יעביר את הקובץ
playfile_control_play_file_move=/3/1אני רוצה שלא יעביר את הקובץ, אלא ישכפל אותו
השאלה שלי : מה אני צריך לשנות, ומה לכתוב במקום ?תודה רבה
-
זה ההגדרות
type=playfile שיוכלו לנהל את הקובץ admin_options_open=yes file_copy_open=yes הגדרת מקש 1 (ניתן לרשום כל מקש לפני ה"שווה") control_play1=file_copy לאיזה שלוחה יעביר את הקובץ playfile_control_play_file_copy=/3/1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות