קו הודעות בלבד
-
@אA עשיתי הכל מה שאמרת ועשיתי הרשמה לפי מה שאמרת ממספר אחר והכנסתי הודעה ולא מקבל צינתוקים
מה יכול להיות הסיבה ? -
-
@אA זה אומר הקלטתם בהצלחה אבל לא מגיע שום צינתוק למספרים שהתחברתי
-
פוסט זה נמחק! -
@יעקב26
יותר בקלות תוסיף את לשלוחה 2menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk -
@יעקב26
בדקתי אצלי וככה זה עבד -
type=record folder_move=/1 list_tzintuk=1 record_end_run_tzintuk=yes menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintukככה?
-
@יעקב26
כן -
@אA בשלוחה 3 להרשמה לצינתוק שמתי את זה
זה בסדר? -
@יעקב26
? -
@אA
type=tzintuk
list_tzintuk=1
שכחתי להעתיק -
@יעקב26 מעולה
-
@אA תודה
בודק אם אני יקבל צינתוק -
@יעקב26 עובד תודה רבה רבה
-
@יעקב26
בשמחה:

גם לי לקח זמן להבין את ההגדרות ( רק שלא היה לי אומץ על ההתחלה לשאול שאלות בפורום...) אבל בזכות החבר'ה התותחים כאן בפורום וכל ההסברים אני לאט לאט לומד.
בהצלחה! -
@יעקב26
עם הסיסמא הסתדרת? -
@אA כן זה היה בקלות ממש לפי הקישור שנתת לי תודה רבה רבה
-
@יעקב26
אתה יכול לעשות פילטר לפי רשימת תפוצה, או אפילו רשימה לבנה לשלוחה 2 ואז לא תצטרך סיסמא אלא רק המספר שתגדרי או תכניס לרשי"ת יוכל להיכנס לשלוחה 2 ולהקליט הודעות. -
@יעקב26
מה לא טוב בוצאפונים החדשים? -
@המשועמם איזה ?
אני צריך אפשרות שרק מנהל יכול להשאיר הודעה
גם ככה כבר בניתי את זה וזה עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות