ברשימה לבנה- קובץ כבד
-
בכדי שאוכל להכניס לרשי"ת חברים מחו"ל , עשיתי רשימה לבנה.
הבעיה שהרשימה נהייתה כבדה מאד מרוב מספרים וזה לא נפתח.
ואני צריך כל פעם להוריד את הקובץ איי אן איי, השאלה אם מישהו מכיר פיתרון? -
@זעליג
במקום רשימה לבנה תשתמש בפילטר לפי רשימת תפוצה ואת המספרים האמריקאים תכניס ברשימה שחורה כך שיוחרגו מהפילטר.הנה דוגמא:
תגדיר בשלוחה הראשית פילטר לפי מחויג שכולם יעברו לשלוחה 90 ושהפילטר יעבוד פעם אחת בשיחה.תגדיר את שלוחה 90 כמעבר לשלוחה הראשית
ותוסיף לה פילטר לפי רשימת תפוצה:check_template_filter=מספר רשימת התפוצה /אם המספר קיים וחסום check_template_filter_blocked_go_to=hangup /מספר שלא קיים בכל הרשימות check_template_filter_none_go_to=hangup /באם אין מספר / או מספר לא תקין check_template_filter_error_phone_go_to=hangupכעת, עבור המספרים האמריקאים תוסיף לשלוחה סינון לפי רשימה שחורה,
black_list=yesואת המספרים האמריקאים תכניס בקובץ BlackList.ini.
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות